ФОРМУВАННЯ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ З ІКТ У ВЧИТЕЛІВ МАТЕМАТИКИ В СИСТЕМІ ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ ОСВІТИ
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.6001Анотація
Проаналізовані можливості формування у вчителя математики компетентностей з ІКТ у процесі підвищення кваліфікації та самоосвіти з використанням навчально-методичного посібника “Інноваційні інформаційно-комунікаційні технології навчання математики", розробленого авторами.
Завантаження
Metrics
Посилання
Жалдак М.І. Педагогічний потенціал комп’ютерно-орієнтованих систем навчання математики / Жалдак М.І. // Комп’ютерно- орієнтовані системи навчання. - К.: НПУ ім. М.П. Драгоманова. -Вип. 7.-2003.-С. 3-16.
Інноваційні інформаційно-комунікаційні технології навчання математики : навчально-методичний посібник / Корольський В. В., Крамаренко Т.Г., Семеріков С.О., Шокалюк С.В.; за ред. М.І. Жалдака. - Кривий Ріг: Видавничий дім, 2009. - 332 с. - Серія “Бібліотека вчителя”.
Педагогіка в питаннях і відповідях: навч. посіб. Л.В . Кондрашова, О.А. Пермяков, Н.І. Зеленкова, Г.Ю. Лаврешина. - К.: Знання, 2006. - 252 с.
Раков С.А. Формування математичних компетентностей учителя математики на основі дослідницького підходу у навчанні з використанням інформаційних технологій : дис. ... доктора пед. наук : 13.00.02 / Раков С.А.; Харківський національний пед. ун-т ім. Г.С. Сковороди. - X., 2005. -516 с.
Смирнова-Трибульская Е.Н. Теоретико-методические основи формирования информационних компетентностей учителей естественно-научнмх диспиплин в области дистаиционного обучения : дис. ... доктора пед. наук : 13.00.02 / Смирнова- Трибульская Е.Н. - К., 2008. - 676 с.
Сиротенко Г.О. Шляхи оновлення освіти : Науково-методичний аспект [Інформаційно-методичний збірник]. - X.: Основа, 2003.-96 с.
Триус Ю.В. Комп’ютерно-орієнтовані методичні системи навчання математики: моногр. / Триус Ю.В. - Черкаси : Брама- Україна, 2005. - 400 с.
Downloads
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2009 V.V. Korolskyy, T.G. Kramarenko, S.O. Semerikov, S.V. Shokalyuk
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.