ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ НАВЧАЛЬНОГО ДІАЛОГУ ЯК ЗАСОБУ ФОРМУВАННЯ КОМУНІКАТИВНОЇ КУЛЬТУРИ МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ ІНОЗЕМНИХ МОВ

Автор(и)

  • C.O. Смолова Криворізький державний педагогічний університет

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.6027

Анотація

У статті розглядаються особливості використання навчального діалогу як засобу формування комунікативної культури майбутніх учителів іноземної мови.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 92 / PDF downloads: 54

Посилання

Гаврилова Т. Общение и познавательньїе процесові / Т.Гаврилова// Особенности познания и общения в пропессе обучения. - Л.: Изд-во ЛГУ, 1982. - С.23-26.

Гончаренко С. Український педагогічний словник / Семен Устинович Гончаренко. - К.: Либідь. - 1997,- 573 с.

Кан-Калик В. Педагогическое творчество / В.Кан-Калик, Н.Никандров. -М.: Педагогика. 1990.- 142с.

Морозов В.В. Навчальний діалог як передумова готовності майбутніх педагогів до діалогічного навчання школярів / В.В.Морозов // Педагогіка вищої та середньої школи: Збірник наук, праць. - Кривий Ріг. - 2004. - Вип.7. - С.144-148.

Пассов Е. Основи коммуникативной методики обучения иноязьічному об ще нию / Евгений Пассов. - М., 1989. - 200 с.

Пракгическая психология для преподавателей І [ред. М.К. Тутушкина]. - М.: Филинь, 1997. - С. 55- 57.

Садова В. Рекомендации по формирванию коммуникативной культури учителя средствами школьной методической работи / Віта Вадимівна Садова. - Кривой Рог. КГПИ, 1998. - 46 с.

Тимченко I. Формування комунікативної культури студентів як шлях до підготовки спеціалістів / І. Тимченко // Теоретичні питання освіти та виховання: Збірник наукових праць. Випуск ІО.-Київ: КДЛУ. 2000. - С. 141-144.

Downloads

Опубліковано

10-02-2009

Як цитувати

Смолова S. (2009). ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ НАВЧАЛЬНОГО ДІАЛОГУ ЯК ЗАСОБУ ФОРМУВАННЯ КОМУНІКАТИВНОЇ КУЛЬТУРИ МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ ІНОЗЕМНИХ МОВ. Педагогіка вищої та середньої школи, 24, 154–161. https://doi.org/10.31812/educdim.6027

Номер

Розділ

Теоретичні основи педагогіки вищої школи

Статті цього автора (авторів), які найбільше читають