МУЗИКОЗНАВЧІ КУРСИ У СПЕЦІАЛІЗАЦІЇ МУЗИЧНИХ КУЛЬТУ РОЛОГІВ В РОБОТІ ОДМА ІМ. А.В. НЕЖДАНОВОЇ
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.6104Ключові слова:
музикознавство, музикологія, культурологія, музика прикладна, музика художньо самодостатняАнотація
Стаття присвячена питанню внутрішньої трансформації музичної науки та навчальних курсів у сучасних умовах, коли в нових відношеннях "культурологізації" академічної музики та її теорії остання зближується із західноєвропейською традицією "музикології", тобто позааналітичного, фрагментарно-описового слова про музику, підбиваючи складні переорієнтування цінностей сучасного прикладного і художньо самодостатнього мистецтва.
Завантаження
Metrics
Посилання
Adler G. Der Stil in der Mustk. - Lpz.: Breitkopf und Hartel, 1911. - 46 S.
Андросова Л. Мінімалізм в музиці: напрямок і принцип мислення: Автореф. канд. дис. - К., 2005. - 17 с.
Асафьев Б. Музыкальная форма как процесс. - М.-Л.: Музыка, 1971. - С. 379.
Ingarden R. Utwor muzyczny і sprawa jego tozsamosci. - Krakow: PWM, 1973 - S. 187.
Келдыш Ю. Музыковедение // Музыкальная энциклопедия в 6-ти томах. Т.З. - М., 1975. - С. 805-830.
Куземина Л. Исполнительская эстетика Б. Яворского. - М.: Композитор 2000. - 111 с.
Лосев А. Музыка как предмет логики. - М.: издатавтора. 1927. - 224 с.
Мартынов В. Конец времени композиторов. - М.: Русский путы 2002. - 295 с.
Мартынов В. Культура, иконоефера и Богослужебное пение Московской Руси. М: Прогресс - Традиция. Русский путь. 2000. - 224 с.
Медушевский В. Онтологические основы интерпретации .музики // Интерпретация музыкального произведения в контексте культуры. Вып.129. - М., 1984. - С. 5-11.
Назайкинский Е. Речевой опыт и музыкальное восприятие // Эстетические очерки. Вып. 2. - М., 1967. - С. 245-283.
Скребков С. Художественные принципы музыкальных стилей. - М: Музыка, 1973. - 447 с.
Downloads
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2006 O.M. Markova
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.