КАТЕГОРІЯ ІНТЕГРАЦІЇ ЯК МЕТОДОЛОГІЧНА ПЕРЕДУМОВА КЛАСИФІКАЦІЇ ПРИНЦИПІВ НАВЧАННЯ ТА ВИХОВАННЯ В ПРОФЕСІЙНІЙ ПІДГОТОВЦІ ВЧИТЕЛЯ МУЗИКИ

Автор(и)

  • T.Й. Рейзенкінд Криворізький державний педагогічний університет

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.6193

Ключові слова:

category of integration, globalization, teacher of music of a polyart structure, overlapping, of the сoneentrated plural influence, replacement, integrative semantic model

Анотація

In article problems sense-formed concepts "a category of integration" in a context of globalization and differentiation of vocational training of the teacher of music of a polyart structure are considered Mechanisms of integration are analyzed in view of projective technologies of diagnosing of individual opportunities of the teacher of music. Integrative mechanisms are considered in a context of interaction of principles of the concentrated plural influence, overlapping, replacement of functions with philosophical
culiuralogikal, the psycho-pedagogical art criticism points of view. The variant integrative is offered to the semantic model, synthesizing initial images with modem scientific-art representations.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 76 / PDF downloads: 75

Посилання

Глива Є. Принципи психотерапії і гіпнотерапії. - Сідней: Лев, 1998. ~ 344 с.

Гончаренко С. Український педагогічний словник. - К.: Либідь, 1997. - 376 с.

Гундорова Т, Український окциденталізм: бути чи не бути Римом? // Критика. - № 5-6. - 2006. - С. 31.

Гуральник Н.П. Новий погляд на інтеграційні процеси в класі фортепіано // Науковий часопис Національного педагогічного університету ім. М.П. Драгоманова. Серія 14. Теорія і методика мистецької освіти: Збірник наукових праць. - Вип. 1 (6). - К.: ШТУ, 2004. - С. 59-66.

Керлот Хуан Эдуардо. Словарь символов. - М.: "REAL-book", 1994. ~ 608 с.

Маркова О.М. Питання теорії виконавства: Матеріали до курсу теорії виконавства для магістрів і аспірантів. - Одеса: Астропринт, 2002. - 128 с.

Мазель Л.А. Вопросы анализа музыки. Изд. 2-е, доп. // Ред. Й. Прудникова. - М.: Советский композитор, 1991. - 375 с.

Маркова О.М. Питання теорії виконавства: Матеріали до курсу теорії виконавства для магістрів і аспірантів. - Одеса: Астропринт, 2002. - 128 с.

Олексюк О.М. Проективний метод у сучасній музично-педагогічній освіті // Науковий часопис Національного педагогічного університету ім. М.П. Драгоманова. - Серія 14. Теорія і методика мистецької освіти: Збірник наукових праць. - Вип. 1(6). ~ К.: НПУ, 2004. - С. 25-33.

Падалка Г.М. Пріоритетні напрямки розвитку сучасної мистецької освіти // Науковий часопис Національного педагогічного університету ім. М.П. Драгоманова. Серія 14. Теорія і методика мистецької освіти: Збірник наукових праць. - Вип. 1 (6). - К.: НПУ, 2004. - С. 15-20.

Петровський А.В., Ярошевский М.Г. Теоретическая психология: Учеб. пособие для студентов психологических факультетов висших учебньїх заведений. - М.: Издательский центр "Академия", 2001. - 496 с.

Райкрофт Ч. Критический словарь психоанализа (пер. с англ. Л.В. Топоровой, С.В. Воронина и И.Н. Гвоздева) / под ред. канд. филос. наук С.М. Черкасова. - СПб.: Восточно-европейский институт Психоанализа, 1995. - 288 с.

Сбруєва А.А. Тенденції реформування середньої освіти розвинених англомовних країн в контексті глобалізації (90-тірр. XX- початок XXI ст.): Монографія. - Суми: ВАТ "Сумська обласна друкарня": Видавництво "Козацький вал", 2004. - 500 с.

Філософський словник / За ред. В.І. Шинкарука. - 2-ге вид. - К: Голов, ред. УРЕ, 1986. - 800 с.

Шульгіна В.Д. Національна освіта в Україні в умовах розвитку процесів глобалізації //Науковий часопис Національного педагогічного університету ім. М.П. Драгоманова. Серія 14. Теорія і методика мистецької освіти: Збірник наукових праць. - Вип. 1 (6). - К.: НПУ, 2004. - С. 21-25.

Downloads

Опубліковано

14-12-2006

Як цитувати

Рейзенкінд T. (2006). КАТЕГОРІЯ ІНТЕГРАЦІЇ ЯК МЕТОДОЛОГІЧНА ПЕРЕДУМОВА КЛАСИФІКАЦІЇ ПРИНЦИПІВ НАВЧАННЯ ТА ВИХОВАННЯ В ПРОФЕСІЙНІЙ ПІДГОТОВЦІ ВЧИТЕЛЯ МУЗИКИ. Педагогіка вищої та середньої школи, 16(2), 113–133. https://doi.org/10.31812/educdim.6193

Статті цього автора (авторів), які найбільше читають