ІГРОВЕ НАВЧАННЯ ЯК ЗАСІБ АКТИВІЗАЦІЇ КОМУНІКАТИВНОЇ ПОЗИЦІЇ УЧНІВ

Автор(и)

  • Д.В. Щербина

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.6390

Анотація

The prospect of using imitation and playing teaching as a way of stimulation and formation of active communicational position of pupils in the studing process are examined in the article.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 93 / PDF downloads: 61

Посилання

Бодалев А. А. Личность и общение. - М.: Международная педагогическая академия, 1995. - 328 с.

Газман О. С. Проблема формирования личности школьника в игре // Педагогика и психология игры: Сб. науч. тр. - Новосибирск: НГПИ, 1985. - С. 14-28.

Грехнев В. С. Культура взаимоотношений учителя с учениками // Культура педагогического общения. - М.: Просвещение, 1990. - С. 56-95.

Кларин М. В. Игра в учебном процесе // Сов. Педагогика. - 1985. - № 6. - C. 57-61.

Психология подростка. - М., 2003.

Стяглик Н. І. Нетрадиційні форми навчання та їх вплив на якість навчального процесу в школі: Автореф. дис... канд. пед. наук. - Харк. пед. ун-т ім. Г.С. Сковороди. - 25 с.

Щукина Г. И. Активизация познавательной деятельности учащихся в учебном процессе. - М., 1979. - 160 с.

Downloads

Опубліковано

27-12-2007

Як цитувати

Щербина D. (2007). ІГРОВЕ НАВЧАННЯ ЯК ЗАСІБ АКТИВІЗАЦІЇ КОМУНІКАТИВНОЇ ПОЗИЦІЇ УЧНІВ. Педагогіка вищої та середньої школи, 17, 353–357. https://doi.org/10.31812/educdim.6390

Номер

Розділ

Статті