ІГРОВЕ НАВЧАННЯ ЯК ЗАСІБ АКТИВІЗАЦІЇ КОМУНІКАТИВНОЇ ПОЗИЦІЇ УЧНІВ
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.6390Анотація
The prospect of using imitation and playing teaching as a way of stimulation and formation of active communicational position of pupils in the studing process are examined in the article.
Завантаження
Metrics
Посилання
Бодалев А. А. Личность и общение. - М.: Международная педагогическая академия, 1995. - 328 с.
Газман О. С. Проблема формирования личности школьника в игре // Педагогика и психология игры: Сб. науч. тр. - Новосибирск: НГПИ, 1985. - С. 14-28.
Грехнев В. С. Культура взаимоотношений учителя с учениками // Культура педагогического общения. - М.: Просвещение, 1990. - С. 56-95.
Кларин М. В. Игра в учебном процесе // Сов. Педагогика. - 1985. - № 6. - C. 57-61.
Психология подростка. - М., 2003.
Стяглик Н. І. Нетрадиційні форми навчання та їх вплив на якість навчального процесу в школі: Автореф. дис... канд. пед. наук. - Харк. пед. ун-т ім. Г.С. Сковороди. - 25 с.
Щукина Г. И. Активизация познавательной деятельности учащихся в учебном процессе. - М., 1979. - 160 с.
Downloads
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2007 D.V. Sherbyna
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.