ІГРОВЕ НАВЧАННЯ ЯК ЗАСІБ АКТИВІЗАЦІЇ КОМУНІКАТИВНОЇ ПОЗИЦІЇ УЧНІВ

Автор(и)

  • Д.В. Щербина

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.6390

Анотація

The prospect of using imitation and playing teaching as a way of stimulation and formation of active communicational position of pupils in the studing process are examined in the article.

Завантаження

Metrics

PDF views
67
Abstract views: 102 / PDF downloads: 67

Посилання

Бодалев А. А. Личность и общение. - М.: Международная педагогическая академия, 1995. - 328 с.

Газман О. С. Проблема формирования личности школьника в игре // Педагогика и психология игры: Сб. науч. тр. - Новосибирск: НГПИ, 1985. - С. 14-28.

Грехнев В. С. Культура взаимоотношений учителя с учениками // Культура педагогического общения. - М.: Просвещение, 1990. - С. 56-95.

Кларин М. В. Игра в учебном процесе // Сов. Педагогика. - 1985. - № 6. - C. 57-61.

Психология подростка. - М., 2003.

Стяглик Н. І. Нетрадиційні форми навчання та їх вплив на якість навчального процесу в школі: Автореф. дис... канд. пед. наук. - Харк. пед. ун-т ім. Г.С. Сковороди. - 25 с.

Щукина Г. И. Активизация познавательной деятельности учащихся в учебном процессе. - М., 1979. - 160 с.

Downloads

Опубліковано

27-12-2007

Як цитувати

Щербина D. (2007). ІГРОВЕ НАВЧАННЯ ЯК ЗАСІБ АКТИВІЗАЦІЇ КОМУНІКАТИВНОЇ ПОЗИЦІЇ УЧНІВ. Педагогіка вищої та середньої школи, 17, 353–357. https://doi.org/10.31812/educdim.6390

Номер

Розділ

Статті