ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ НАВЧАННЯ МОВИ ЯК ЗАСОБУ СПІЛКУВАННЯ

Автор(и)

  • Л.C. Цоуфал

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.6410

Анотація

The article investigates psychological and pedagogical conditions of learning a language as means of communication.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 84 / PDF downloads: 63

Посилання

Быстрова Е.А. Коммуникативная методика в преподавании родного языка // Русский язык в школе. - 1996. - №1. - С. 3-8.

Выготский Л.С. Избранные психологические исследования. - М.: АПН РСФСР, 1956. - 519 с.

Голобородько Е.П. Концептуальные основы изучения русского языка в школах Украины // Русский язык, литература, культура в школе и вузе. - 2005. - №3. - С. 2-7.

Маркова А.К. Психология усвоения языка как средства общения. - М.: Педагогика, 1974. - 240 с.

Методика навчання іноземних мов у середніх навчальних закладах: Підручник. - К.: Ленвіт, 1999. - 320 с.

Методика навчання української мови в середніх освітніх закладах / За ред. М.І. Пентилюк. - К.: Ленвіт, 2004. - 400 с.

Методичні рекомендації щодо вивчення української (рідної) мови у 2006-2007 навчальному році // Українська мова і література в школі. - 2006. - №5. - С. 2-3.

ИІелехова Г. Формування комунікативних умінь на уроках української мови в 6 класі // Українська мова і література в школі. - 2002. - №8. - С. 4-10.

Downloads

Опубліковано

27-12-2007

Як цитувати

Цоуфал L. (2007). ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ НАВЧАННЯ МОВИ ЯК ЗАСОБУ СПІЛКУВАННЯ. Педагогіка вищої та середньої школи, 17, 429–435. https://doi.org/10.31812/educdim.6410

Номер

Розділ

Статті