ОПТИМОАЦІЯ ДІЯЛЬНОСТІ ВЧИТЕЛЯ З ВИХОВАННЯ ЕМОЦІЙНО-ПОЗИТИВНОГО СТАВЛЕННЯ УЧНІВ ДО НАВЧАННЯ ЗАСОБАМИ МЕТОДИЧНОЇ РОБОТИ ШКОЛИ

Автор(и)

  • Н. Є. Федоринова

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.6456

Анотація

The article theoretically bases the role of school's methodical work in up-growing of results of teacher's activity in up-bringing of schoolchildren of emotional and positive attitude to study; it bases the necessity of harmonization of intellectual and emotional factors in the process of study as an important mean of an effective up rising of a methodical work in security of a qualitative education.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 72 / PDF downloads: 56

Посилання

Кондрашова Л.В., Прокопьева Т.Н, Вайнер С.С. Технологія і методика особистісно-орієнтованого навчання. Методичний посібник. - Кривий Ріг, 2006. - 352 с.

Психология: Словарь / Под общей ред. В.А. Петровского, М.Г. Ярошевского. - 2-е изд., доп. - М.: Политиздат, 1990. - 494 с.

Якиманская И.С. Личностно-ориентированное обучение в современной школе. - М.: Сентябрь, 1996. - 96 с.

Downloads

Опубліковано

29-12-2007

Як цитувати

Федоринова N. (2007). ОПТИМОАЦІЯ ДІЯЛЬНОСТІ ВЧИТЕЛЯ З ВИХОВАННЯ ЕМОЦІЙНО-ПОЗИТИВНОГО СТАВЛЕННЯ УЧНІВ ДО НАВЧАННЯ ЗАСОБАМИ МЕТОДИЧНОЇ РОБОТИ ШКОЛИ. Educational Dimension, 19, 42–49. https://doi.org/10.31812/educdim.6456

Номер

Розділ

Статті