МОДУЛЬНЕ НАВЧАННЯ У СЕРЕДНІЙ ШКОЛІ: ВИТОКИ, ПРОБЛЕМИ, ПЕРСПЕКТИВИ
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.6514Анотація
On the basis of analysis of literary sources and front-rank pedagogical experience in the article historical bases and substantive theoretical provisions of the module teaching are shined at middle school Wide introduction of the module teaching in an educational process is examined as a prospect offurther development of ideas of the developing teaching.
Завантаження
Metrics
Посилання
Вазина К.Я. Коллективная мыследеятельность - модель саморазвития человека. - М., 1990. - 196 с.
Огнев’юк В.О., Фурман A.B. Принцип модульності в історії освіти. - Ч 1 . -K ., 1995. - 85 с.
Перспективні педагогічні технології в шкільній освіті: Навч. посібник / За заг. ред. С.П. Бондар. - Рівне, 2003. - 200 с.
Рядова В. Інноваційний аналіз дидактичних версій модульного навчання // Рідна школа. - 2000. - № 1. - С.65-67.
Юцявичене П.А. Теория и практика модульного обучения. - Каунас, 1989. - 272 с.
Фурман A.B., Калугін О.І. Школа розвитку: непізнані грані фундаментальної ідеї // Рідна школа. - 1994. - № 6. - С.26-33.
Downloads
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2007 I.V. Lovyanova
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.