СУБ’ЄКТНА ПОЗИЦІЯ ЯК ОСНОВА ГУМАНІСТИЧНОЇ ОСВІТИ

Автор(и)

  • Г.Є. Грибенко

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.6544

Анотація

The article is dedicated to question of the subjective professional-personal position of the future specialist to conditions of the personal education.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 73 / PDF downloads: 39

Посилання

Кондрашова Л.В. Процесс обучения в высшей школе. Учеб. пособ. - Кривой Рог: Изд-во «И.В.И.», 2000. - 169 с.

Освітні технології: Навч.-метод. посіб./ О.М. Пєхота, А.З. Кіктенко, О.М. Любарська та ін. / За заг. ред. О.М. Пєхоти. - К.: А.С.К., 2002. - 255 с.

Сергеев Н.К. Непрерывное педагогическое образование: концепции и технологии учебно-научно-педагогических комплексов (вопросы теории): Монография. СПб. - Волгоград, 1997. - 166 с.

Downloads

Опубліковано

12-06-2008

Як цитувати

Грибенко H. (2008). СУБ’ЄКТНА ПОЗИЦІЯ ЯК ОСНОВА ГУМАНІСТИЧНОЇ ОСВІТИ. Educational Dimension, 20, 3–7. https://doi.org/10.31812/educdim.6544

Номер

Розділ

Статті

Схожі статті

Ви також можете розпочати розширений пошук схожих статей для цієї статті.