ЩОДО ВИЗНАЧЕННЯ КРИТЕРІЇВ ТА ПОКАЗНИКІВ ПРОФЕСІЙНО ЗНАЧУЩИХ ЯКОСТЕЙ ПЕДАГОГА ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ

Автор(и)

  • M.B. Федоренко

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.6692

Анотація

In this article the author investigates the problem of primary classes teacher professionally important qualities in the context of subjective approach. Suggested structure of professionally important qualities in theoretically proved and the importance of personal qualities of a teacher as professionally important is mentioned. The author also distinguishes the criteria and significant of professionally important qualities.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 63 / PDF downloads: 41

Посилання

Исаев Е.И., Косарецкий С.Г., Слободчиков В.И. Становление и развитие профессионального сознания будущего педагога // Вопросы психологии 2000. - № 3. - С.57-66.

Исаев И.Ф. Школа как педагогическая система: основы управления. - Белгород, 1997. - 145 с.

Кульневич С.В. Педагогика самоорганизации: феномен содержания.-Воронеж, 1997. - 230 с.

Ушинский К.Д. Соч. - М., 1948. - Т.2. - 600 с.

Downloads

Опубліковано

01-09-2008

Як цитувати

Федоренко M. (2008). ЩОДО ВИЗНАЧЕННЯ КРИТЕРІЇВ ТА ПОКАЗНИКІВ ПРОФЕСІЙНО ЗНАЧУЩИХ ЯКОСТЕЙ ПЕДАГОГА ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ. Educational Dimension, 21, 293–300. https://doi.org/10.31812/educdim.6692

Номер

Розділ

Статті