ЩОДО ВИЗНАЧЕННЯ КРИТЕРІЇВ ТА ПОКАЗНИКІВ ПРОФЕСІЙНО ЗНАЧУЩИХ ЯКОСТЕЙ ПЕДАГОГА ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.6692Анотація
In this article the author investigates the problem of primary classes teacher professionally important qualities in the context of subjective approach. Suggested structure of professionally important qualities in theoretically proved and the importance of personal qualities of a teacher as professionally important is mentioned. The author also distinguishes the criteria and significant of professionally important qualities.
Завантаження
Metrics
Посилання
Исаев Е.И., Косарецкий С.Г., Слободчиков В.И. Становление и развитие профессионального сознания будущего педагога // Вопросы психологии 2000. - № 3. - С.57-66.
Исаев И.Ф. Школа как педагогическая система: основы управления. - Белгород, 1997. - 145 с.
Кульневич С.В. Педагогика самоорганизации: феномен содержания.-Воронеж, 1997. - 230 с.
Ушинский К.Д. Соч. - М., 1948. - Т.2. - 600 с.
Downloads
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2008 M.V. Fedorenko
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.