ІСТОРИКО-ПЕДАГОГІЧНІ ПЕРЕДУМОВИ РОЗВИТКУ ПРОФІЛЬНОГО НАВЧАННЯ

Автор(и)

  • C.B. Мантуленко

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.6738

Анотація

The article deals with retrospective analysis of profde differentiation’s problem. There is reveals the historico-pedagogical prerequisites for development and formation of profde education.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 77 / PDF downloads: 57

Посилання

Аверичев Ю.П. Об ориентации школьников на рабочие профессии // Советская педагогика. - 1972. - №6. - С. 64-71.

Концепція профільного навчання в старшій школі // Завуч. - 2004. - № 16 (2002). - С. 14-24.

Навчання іноземних мов у старшій профільній школі: Посібник для студентів вищих навчальних закладів. - Горлівка: Видавництво ГДПІМ, 2008. - 340 с.

Корсак К. Як Європа профілює старшу середню школу // Завуч. 2004. - № 16 (2002). - С. 25-33.

Педагогическая энциклопедия В 4т. / Гл. ред. И.А. Каиров, Ф.Н. Петров. - Т. 2. - М.: Советская энциклопедия, 1965. - 912 с.

Педагогика: Большая современная Е.С. Рапацевич. - Мн.: Соврем. Слово, 2005. - 720 с.

Downloads

Опубліковано

01-09-2008

Як цитувати

Мантуленко S. (2008). ІСТОРИКО-ПЕДАГОГІЧНІ ПЕРЕДУМОВИ РОЗВИТКУ ПРОФІЛЬНОГО НАВЧАННЯ. Педагогіка вищої та середньої школи, 21, 445–450. https://doi.org/10.31812/educdim.6738

Номер

Розділ

Статті