ІСТОРИКО-ПЕДАГОГІЧНІ ПЕРЕДУМОВИ РОЗВИТКУ ПРОФІЛЬНОГО НАВЧАННЯ
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.6738Анотація
The article deals with retrospective analysis of profde differentiation’s problem. There is reveals the historico-pedagogical prerequisites for development and formation of profde education.
Завантаження
Metrics
Посилання
Аверичев Ю.П. Об ориентации школьников на рабочие профессии // Советская педагогика. - 1972. - №6. - С. 64-71.
Концепція профільного навчання в старшій школі // Завуч. - 2004. - № 16 (2002). - С. 14-24.
Навчання іноземних мов у старшій профільній школі: Посібник для студентів вищих навчальних закладів. - Горлівка: Видавництво ГДПІМ, 2008. - 340 с.
Корсак К. Як Європа профілює старшу середню школу // Завуч. 2004. - № 16 (2002). - С. 25-33.
Педагогическая энциклопедия В 4т. / Гл. ред. И.А. Каиров, Ф.Н. Петров. - Т. 2. - М.: Советская энциклопедия, 1965. - 912 с.
Педагогика: Большая современная Е.С. Рапацевич. - Мн.: Соврем. Слово, 2005. - 720 с.
Downloads
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2008 S.V. Mantulenko
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.