ФОРМУВАННЯ СОЦІАЛЬНО-ПРЕДМЕТНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ТЕХНОЛОГІЇ У ХОДІ ПРОВЕДЕННЯ ЛАБОРАТОРНИХ ПРАКТИКУМІВ

Автор(и)

  • H.B. Манойленко Кіровоградський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.6796

Анотація

The practical orientation of works of laboratory practical works is the necessary condition of achievement by the future specialists of necessary level of subject knowledges and abilities of select profession as grounds of forming of socially-object competency

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 75 / PDF downloads: 44

Посилання

Болотов В.А., Сериков В.В. Компетентносная модель: от идеи к образовательной программе // Перемены. - 2004. - №2. - С. 130-139.

Бугайов О.І., Хоменко О.В. Обговорюємо проект фізичної освіти // Фізика в школах України. - 2004. - №7(11). - C. 2-4.

Компетентнісний підхід у сучасній освіті: світовий досвід та українські перспективи: Бібліотека з освітньої політики / Під заг. ред. О.В. Овчарук. - K.: «К.І.С.», 2004. - 112 с.

Коршак Є.В., Ткачук Р. 3. Методичне обґрунтування блочно-функціонального принципу у вивченні елементів радіоелектроніки // Фізика га астрономія в школі. — 1998. - №4. - С. 8-10.

Кузнецов A.A. Базовые и профильные курсы: цели, функции, содержание // Стандарты и мониторинг в образовании. - 2003. - №5. - С. 30-33.

Ляшенко O.I. Проблема оновлення змісту загальної середньої освіти // Директор школи, ліцею, гімназії. - 2002. - №6. - С. 18-21.

Рягин С.Н. Проектирование содержания профильного обучения в старшей школе // Школьные технологии. - 2003. - №2. - С. 121-129.

Хуторской A.B. Современная дидактика. Учеб. Для вузов. - СПб: Питер, 2001. - 544 с.

Downloads

Опубліковано

16-10-2008

Як цитувати

Манойленко N. (2008). ФОРМУВАННЯ СОЦІАЛЬНО-ПРЕДМЕТНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ТЕХНОЛОГІЇ У ХОДІ ПРОВЕДЕННЯ ЛАБОРАТОРНИХ ПРАКТИКУМІВ. Educational Dimension, 22, 210–217. https://doi.org/10.31812/educdim.6796

Номер

Розділ

Формування професійної компетентності майбутніх педагогів у процесі їх підготовк