КОНЦЕПТУАЛЬНІ ОСНОВИ ГАРМОНІЗАЦІЇ ОСВІТНІХ СИСТЕМ В КОНТЕКСТІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНЬОГО УЧИТЕЛЯ
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.6952Ключові слова:
quality of educational, harmonization of educational systems, optimization strategy, innovative strategy , professional self-determinationАнотація
In article the problem of the coordinated functioning of educational systems which define quality of preparation of the future teachers is analyzed. To number of key positions by the author are carried a mood of social systems on open multichannel interaction and innovative strategy of development. It is underlined that harmonization of educational system and the person occurs at level of conceptual self - determination of the future teacher.
Завантаження
Metrics
Посилання
Кремень В.Г. Пріоритети реформування української школи в дослідженнях Академії //Директор школи, ліцею, гімназії. - 2006. - №1. - С. 11-14.
Остапчук О.Є. Методологічний простір вирішення проблеми якості освіти / О.Є. Остапчук // Проблеми якості освіти: теоретичні і практичні аспекти. - Матеріали методолог, семінару АПН України. 15 листопада 2006р., Київ. - К., 2007. - 336 с., С.89-93.
Остапчук Е.Е. Инновационньїй потенциал авторского проектирования педагогических систем/ Е.Е. Остапчук // использование ннновационньїх педагогических технологий в учреждениях образования. Материали Международной научно- практической конференции. 18-19 декабря 2008г., Минск. - 2008. - С. 328-332.
Фуллан М. Сили змін. Вимірювання глибини освітніх реформ/ Михайло Фуллан - Львів: Літопис, 2000.
Downloads
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2009 O.Ye. Ostapchuk
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.