КОНЦЕПТУАЛЬНІ ОСНОВИ ГАРМОНІЗАЦІЇ ОСВІТНІХ СИСТЕМ В КОНТЕКСТІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНЬОГО УЧИТЕЛЯ

Автор(и)

  • О.Є. Остапчук Криворізький державний педагогічний університет

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.6952

Ключові слова:

quality of educational, harmonization of educational systems, optimization strategy, innovative strategy , professional self-determination

Анотація

In article the problem of the coordinated functioning of educational systems which define quality of preparation of the future teachers is analyzed. To number of key positions by the author are carried a mood of social systems on open multichannel interaction and innovative strategy of development. It is underlined that harmonization of educational system and the person occurs at level of conceptual self - determination of the future teacher.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 104 / PDF downloads: 55

Посилання

Кремень В.Г. Пріоритети реформування української школи в дослідженнях Академії //Директор школи, ліцею, гімназії. - 2006. - №1. - С. 11-14.

Остапчук О.Є. Методологічний простір вирішення проблеми якості освіти / О.Є. Остапчук // Проблеми якості освіти: теоретичні і практичні аспекти. - Матеріали методолог, семінару АПН України. 15 листопада 2006р., Київ. - К., 2007. - 336 с., С.89-93.

Остапчук Е.Е. Инновационньїй потенциал авторского проектирования педагогических систем/ Е.Е. Остапчук // использование ннновационньїх педагогических технологий в учреждениях образования. Материали Международной научно- практической конференции. 18-19 декабря 2008г., Минск. - 2008. - С. 328-332.

Фуллан М. Сили змін. Вимірювання глибини освітніх реформ/ Михайло Фуллан - Львів: Літопис, 2000.

Downloads

Опубліковано

23-06-2009

Як цитувати

Остапчук O. (2009). КОНЦЕПТУАЛЬНІ ОСНОВИ ГАРМОНІЗАЦІЇ ОСВІТНІХ СИСТЕМ В КОНТЕКСТІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНЬОГО УЧИТЕЛЯ. Педагогіка вищої та середньої школи, 25, 406–412. https://doi.org/10.31812/educdim.6952

Номер

Розділ

Теоретичні основи педагогіки вищої школи