ПЕДАГОГІЧНЕ КЕРІВНИЦТВО НАВЧАЛЬНОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ СТУДЕНТІВ ТЕХНІЧНОГО ВУЗУ У ПРОЦЕСІ ОВОЛОДІННЯ ПРОФЕСІЙНО ЗУМОВЛЕНОЮ ІНШОМОВНОЮ ЛЕКСИКОЮ

Автор(и)

  • О.П. Лещенко

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.6954

Ключові слова:

pedagogical guidance, cognitive process, professional foreign language, problems method, partially searching method, searching method, stage consistency

Анотація

The given article deals with anabwis of pedagogical guidance of technical students' training activity in the process of professional foreign language mastering. The role of pedagogical guidance in cognitive activity of students as a component of a system is considered. Effective methods of approach to the organization of teaching professional foreign language at technical higher school are analyzed. Special attention is devoted to the methods stimulating cognitive interest of students.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 99 / PDF downloads: 62

Посилання

Андрійко І.Ф. Зарубіжні методичні концепції навчання «мовного писемного мовлення та їх застосування в українському ВНЗ. Іноземні мови / І.Ф. Андрійко - 2001. - №3. - С. 22-26.

Бернацька О.В. Особливості моделювання професійної діяльності у навчальному процесі. Навчально-методичний збірник/ О.В. Бернацька - Київ: КІСВ.и. - 1999. - №17. - С. 68-74.

Modern Languages. Learning Teaching Assessment A Common European Framework of Reference. Council of Europe, Eduatial Committee. - Strasbourg, 2001. - 224 p.

Downloads

Опубліковано

23-06-2009

Як цитувати

Лещенко O. (2009). ПЕДАГОГІЧНЕ КЕРІВНИЦТВО НАВЧАЛЬНОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ СТУДЕНТІВ ТЕХНІЧНОГО ВУЗУ У ПРОЦЕСІ ОВОЛОДІННЯ ПРОФЕСІЙНО ЗУМОВЛЕНОЮ ІНШОМОВНОЮ ЛЕКСИКОЮ. Педагогіка вищої та середньої школи, 25, 419–428. https://doi.org/10.31812/educdim.6954

Номер

Розділ

Теоретичні основи педагогіки вищої школи

Схожі статті

Ви також можете розпочати розширений пошук схожих статей для цієї статті.