Сучасні методи стильового підходу до явищ музичної творчості й виконавства
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.6982Ключові слова:
style approach, piano performing, intonational idea, symbolismАнотація
In the article basic distinctions of display of style technology’ of creativity in activity of composers and performers are characterized.
Завантаження
Metrics
Посилання
Асафьев Б. В. Музыкальная форма как процесс / Борис Асафьев. - М. - Л.: Музыка, 1971. - 379 с.
Кассу Ж. Энциклопедия символизма / Ж. Кассу; [пер. с франц.] -М.: Республика, 1999. - 412 с.
Котляревский И. А. Музыкально-теоретические системы европейского искусствознания 'Иван Котляревский. — К.: Музична Україна, 1983. — 158 с.
Лосев А. Символ и реалистическое искусство /Алексей Лосев. - М.: Музыка, 1990. —194 с.
Маркова Е. И. Неоевропоцентризм и неосимволизм начала XXI века / Елена Маркова // Неоевропоцентризм: музыкальная культура на рубеже столетий - Одесса: Астропринт, 2006. - Книга 1. - С. 76-128.
Мартынов В. Коней времени композиторов/В. Мартынов. - М.: Русский путь, 2002. - 295 с.
Рети Р. Тональность в современной музыке / Р. Рети; [пер. с англ.]-Л.: Музыка, 1968. — 131 с.
Рубцова В. А. И. Скрябин: [монография] /В. Рубцова. -М: Музыка, 1989. - 416 с.
Холопова В. Н. Музыка как вид искусства: Музыкальное произведение как феномен / Валентина Холопова. — М.: Печатник, 1990. - 256 с.
Уотс А. Миф и ритуал в христианстве / А. Уотс; [пер. с англ.] — К.: «София»; М. ИД «София», 2003. - 240 с.
Schaffer В. Klasycy dodecafonii. Czesc hisloryczna: In 2 v. - Krakow: Polskie Wydawnictwo Muzyczne, 1964. - V. 1. - 183 s.
Downloads
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2009 D.V. Androsova
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.