ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ ДО ПРЕВЕНТИВНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

Автор(и)

  • Ю.С. Кулінка

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.7068

Ключові слова:

readiness, readiness to pedagogical activity, prevention, preventive activity, deviation behavior teenager, readiness to preventive activity

Анотація

The article shows the problem of the future teachers’ formation of readiness to professional activity ( the prevention of deviation behavior of the teenagers), the different approaches of definition of concept "readiness" for professional activity in die scientific literature are treated and the own definlion of concept "readiness" is sent.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 91 / PDF downloads: 56

Посилання

Кондрашова Л.В. Превентивная педагогика: [учебное пособие] / Л.В. Кондрашова. - К.: Вища школа, 2005. - 231 с.

Кондрашова Л.В. Соціально-педагогічні основи профілактичної роботи з учнями „групи ризику” / Л.В. Кондрашова //Педагогіка вищої та середньої школи: [Збірник наукових праць] / [Гол. ред. проф. Буряк В.К.] - Кривий Ріг КДПУ, 2007. - Вип. 17. - С. 265-274. DOI: https://doi.org/10.31812/123456789/6116

Коржова Л.С. Формування готовності майбутніх учителів початкових класів до проведення педагогічних досліджень / Л.С. Коржова: Автореферат: 11.00.01. - Кривий Ріг. - 2002. - 19 с.

Линенко А.Ф. Готовність майбутніх учителів до педагогічної діяльності / А.Ф. Линенко // Педагогіка і психологія, - 1995. - №1. - С. 125-132.

Максименко С.Д. Фахівця потрібно моделювати; (Наукові основи готовності випускників педвузу до педагогічної діяльності) / С.Д. Максименко, О.М. Пелех // Рідна школа. - 1994. - №3-4. - С. 62-72.

Професійне становлення майбутнього вчителя: монографічний огляд / [За редакцією д.пед.н., професора Л.В. Кондрашової]. - Кривий Ріг, 2006. - 127 с.

Downloads

Опубліковано

05-05-2010

Як цитувати

Кулінка Y. (2010). ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ ДО ПРЕВЕНТИВНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ. Педагогіка вищої та середньої школи, 27, 49–55. https://doi.org/10.31812/educdim.7068

Номер

Розділ

Теоретичні основи педагогіки вищої школи