КОМПЛЕКСНА УЧБОВА ПРОГРАМА БЕЗПЕРЕРВНОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИ ЯК МОДЕЛЬ ОРГАНІЗАЦІЇ ПРОФЕСІЙНО-ПЕДАГОГІЧНОЇ ПІДГОТОВКИ СТУДЕНТІВ ІНЖЕНЕРНО-ЕКОЛОГІЧНОГО ПРОФІЛЮ

Автор(и)

  • B.O. Лєй

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.7085

Ключові слова:

professional and pedagogical training, engineering and ecological education, technical university, complex curriculum, system

Анотація

In the article the effective organization model of skilfully pedagogic training of engeneering ecological type students through the adoption of complex educational programme of the continuous pedagogic education is grounded in theory.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 74 / PDF downloads: 63

Посилання

Перри С. Игры. Опыты. Самоделки.: Методическое руководство, подготовленное ЮНЕСКО-ЮНЕП / С. Перри, У. Талбот // Вестник Ас ЭкО. - 1997. - № 1-2 (13-14). - С. 9-62.

Головко О.Н. Теоретические и прикладные аспекты эколого-педагогической подготовки в высшей технической школе (на примере специальности «Экология и охрана окружающей среды») / О.Н. Головко, Е.В. Печенкина, В.А. Лей // Вестник СевГТУ. Вып. 90: Педагогика. - Севастополь: Изд-во СевНТУ. 2008. - 196 с. С. 94-102.

Мазур И.И. Путь к экологической культуре / И.И. Мазур, О.Н. Козлова, С.Н. Глазачев. - М.: Горизонт, 2001. - 194 с.

Экологическая педагогика и психология: Учеб, пособие / С.Д.Дерябо, В. А.Ясвин. — Р-н-Д.: Феникс, 1996. - 480 с.

Downloads

Опубліковано

05-05-2010

Як цитувати

Лєй V. (2010). КОМПЛЕКСНА УЧБОВА ПРОГРАМА БЕЗПЕРЕРВНОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИ ЯК МОДЕЛЬ ОРГАНІЗАЦІЇ ПРОФЕСІЙНО-ПЕДАГОГІЧНОЇ ПІДГОТОВКИ СТУДЕНТІВ ІНЖЕНЕРНО-ЕКОЛОГІЧНОГО ПРОФІЛЮ. Educational Dimension, 27, 140–144. https://doi.org/10.31812/educdim.7085

Номер

Розділ

Теоретичні основи педагогіки вищої школи