ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ АСПЕКТИ ЗАСТОСУВАННЯ НАУКОВО ОБҐРУНТОВАНИХ МЕТОДІВ НАВЧАЛЬНО- ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

Автор(и)

  • Г.П. Поліщук

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.7155

Анотація

The article deals with the question of forming the concepts « method» , «methodology method of teaching» in the pedagogical science. The author conciders the meaning of method as such mediated link of cognitive process which « saves » intelectual and creative offorts of the subject of cognitive activity in the penetrating process of one's own methodical experience into the previous generalizing experience and favours its conceptualization.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 69 / PDF downloads: 36

Посилання

Алексюк А. Загальні методи навчання в школі / Алексюк А. - [2-е вид.]. - К. : Радянська школа, 1981. - 206 с.

Бєльський Ф. Педагогіка як наука / Бєльський Ф. // Радян. школа. - 1929. - № 6. - С. 36-48.

Бондар В. Системний підхід до аналізу методів навчання на уроці / Бондар В. // Радян. школа. - 1983. - №9. - С. 71-74.

Ващенко Г. Загальні методи навчання / Ващенко Г. - К .: Укр. вид. спілка, 1997. - 441 с.

Волкова Н. Педагогіка / Волкова Н. - К. : Академія, 2002. - 575 с.

Гарбуз Т. Загальні методи шкільної роботи / Гарбуз Т. // Освіта на Харківщині. - 1927. - № 2/3. - С. 59-63.

Гончаренко С. Український педагогічний словник / Гончаренко С. - К. : Либідь, 1997. - 374 с.

Дидактика современной школи / [Кобзарь Б ., Кумарина Г., Оншцук В. и др.] ; под ред. В. Онищука. - К. : Рад. школа, 1987. - 351 с.

Дидактика средней школи: некоторьіе проблеми современной дидактики / [Краевский В., Лернер И., Скаткин, М. и др.] - [2-е изд., перераб. и доп.] ; под ред. М. Скаткина - М.: Просвещениє, 1982. - 319 с .

Зябкин В. Педагогический процесе в школе / Зябкин В. - К. : Радянська школа, 1990. - 159 с.

Корнейчик Т. Метод познания и методьі школьной работн / Корнейчик Т. // Коммунист. просвещение. - 1930. - № 9. - С. 98-113.

Мамонтов Я. Що таке педагогічна система? / Мамонтов Я. // Радян. освіта. - 1926. - №3. - С. 13-22.

Махмутов М. Организация проблемного обучения в школе / Махмутов М. - М. : Просвещение, 1977. - 239 с.

Мойсеюк Н. Педагогіка / Мойсеюк Н. - К. : КДНК, 2001. - 607 с.

Педагогическое наследие / сост. : В. М. Кларин, А. Н. Джуринский. - М. : Педагогика, 1988. - 416 с.

Педагогика / [Журавлев В., Пидкасистьій П., Портнов М. и др.] ; под ред. П. Пидкасистого. - [3-e изд.] - М . : Пед. общество России, 2002. - 638 с.

Песталсцци И. Памятная записка парижским друзьям о сущности и цели метода / Песталоцци И. // Песталоцци И. Избранньїе педагогические сочинения. В 2-х т. - Т.1. - М.: Изд-во АПН, 1961. - С. 310-325.

Подласий І. Педагогіка / Подласий І. - В 2 кн. - Кн. 1. Загальні основи. Процес навчання. - М.: Владос, 2001. - 574 с.

Помагайба В. Методи навчання в світлі постанов ЦК ВКП(б) і КП(б)У про початкову й середню школу / Помагайба В. // Комуніст, освіта. - 1932. - № 10. - С. 82-102.

Рождественський М. Методи викладання хімії / Рождественський М. - X.; О.: Держкомвидав України, 1930. - 226 с.

Русова С. Вибрані педагогічні твори у 2-х кн. / Русова С. - К.: Либідь, 1997. - Кн. 2. - 1997. - 320 с.

Савченко О. Дидактика початкової школи / Савченко О. - К.: Генеза, 2002. - 365 с.

Сковорода Г. Твори: у 2-х т. / Сковорода Г.: передм. О. Мишанича - К. : Обереги, 1994. - Т.1. - 527 с.

Хрестоматия по истории зарубежной педагогики / сост. А. Пискунов. - М. : Просвещение, 1981. - 528 с.

Downloads

Опубліковано

20-12-2010

Як цитувати

Поліщук H. (2010). ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ АСПЕКТИ ЗАСТОСУВАННЯ НАУКОВО ОБҐРУНТОВАНИХ МЕТОДІВ НАВЧАЛЬНО- ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ. Educational Dimension, 28, 141–150. https://doi.org/10.31812/educdim.7155

Номер

Розділ

Психолого-педагогічні аспекти навчання та виховання в початковій школі. Акт.проб