МОДЕЛЬ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНЬОГО УЧИТЕЛЯ ДО ЕТНОКУЛЬТУРНОГО ВИХОВАННЯ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ

Автор(и)

  • Л.М. Маєвська

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.7188

Анотація

The topicality of problem of ethnocultural education is analysed in the article. The structure and conceptual bases of model of training teacher for professional activity in ethnocultural (policultural) educational field are presented.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 64 / PDF downloads: 52

Посилання

Программньш документ ЮНЕСКО «Реформа и развитие вмсшего образования»: Пособие по образованию в области прав человека с участием молодежи. - Совет Европы. - Париж: Издательство ЮНЕСКО, 1995. - С. 425. // Ресурс доступа: http://www.eycb.coe.int/compass/ru/pdf/chapter5.pdf2

Клепко С.Ф. Філософія освіти в європейському контексті. - Полтава: ПОІППО. - 2006. - 328 с.

Педагогика. Педагогические теории, системи, технологии / Под ред. С.А. Смирнова. - М., 2000.

Жорнова О.І. Соціокультурний контекст проблем викладання фундаментальних дисциплін у вищій школі / Теорія та методика навчання фундаментальних дисциплін у вищій школі: Збірник наукових праць. - Кривий Ріг: Видавничий відділ НМетАУ, 2004. - 465 с.

Downloads

Опубліковано

20-12-2010

Як цитувати

Маєвська L. (2010). МОДЕЛЬ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНЬОГО УЧИТЕЛЯ ДО ЕТНОКУЛЬТУРНОГО ВИХОВАННЯ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ. Educational Dimension, 28, 334–342. https://doi.org/10.31812/educdim.7188

Номер

Розділ

Підготовка вчителя початкової школи: досвід, проблеми, перспективи