ПРОФЕСІЙНО-СПРЯМОВАНА ДІЯЛЬНІСТЬ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ В УМОВАХ ІНФОРМАТИЗАЦІЇ ТА КОМП’ЮТЕРІЗАЦІЇ ОСВІТИ

Автор(и)

  • В.В. Коткова

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.7194

Анотація

In the article are described the ways of informative-communicative technologies in professional-directed preparation of future primary school teachers as a tendency of devel opment the educatoin in the conditions of informatization and computerization.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 79 / PDF downloads: 56

Посилання

Абрамова Н.Т. Ценности образования, новьіе технологии и неявньїе формьі знання / Н.Т. Абрамова // Вопросы философии. - 1998. - № 6. - С. 58-65.

Гончаренко С.У. Український педагогічний словник / С.У. Гончаренко. - Київ: Либідь, 1997. - 332 с.

Закон «Про національну програму інформатизації» / Закон // Комп’ютер у школі та сім’ї. - 1998. - № 4. - С. 3-11.

Петухова Л.Є. Теоретичні основи підготовки вчителів початкових класів в умовах інформаційно-комунікаційного педагогічного середовища: монографія дис. на здобуття ступеня доктора пед. наук: спец. 13.00.04 «теорія і методика професійної освіти» / Л.Є. Петухова. -Херсон: Айлант, 2007. - 200 с.: іл..

Downloads

Опубліковано

20-12-2010

Як цитувати

Коткова V. (2010). ПРОФЕСІЙНО-СПРЯМОВАНА ДІЯЛЬНІСТЬ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ В УМОВАХ ІНФОРМАТИЗАЦІЇ ТА КОМП’ЮТЕРІЗАЦІЇ ОСВІТИ. Педагогіка вищої та середньої школи, 28, 370–375. https://doi.org/10.31812/educdim.7194

Номер

Розділ

Підготовка вчителя початкової школи: досвід, проблеми, перспективи