ДО ПРОБЛЕМИ ІНТЕГРАЦІЇ КОМП’ЮТЕРНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ПРОЦЕС НАВЧАННЯ СТУДЕНТІВ ІНОЗЕМНИХ МОВ

Автор(и)

  • H.B. Гальцова

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.7200

Анотація

The necessity of the integration of modern information technologies is under consid eration in this article. It implies the creation of the necessary base for teaching English when there is a close cooperation between teachers and students.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 66 / PDF downloads: 34

Посилання

Алексюк А.М. Педагогіка вищої освіти України / А.М. Алексюк. - К.: Либідь, 1998. - 376 с.

Аніщенко В. Навчальний процес і комп’ютер / В. Аніщенко // Рідна школа. - 2000. - № 8. - С. 14-21.

Бакулин И.М. Психологические подход и в понимании сущности способностей / И.М. Бакулин // Психология обучения. - 2003. - № 2. - С. 33-37.

Браже Т.Г. Развитие творческого потенциала учителя / Т.Г. Браже // Советская педагогика, 1989. - № 8. - С. 28.

Вайнер С.А. До питання про впровадження сучасних аудіовізуальних технологій навчання у вузівську практику / С.А. Вайнер // Педагогічна технологія у сучасному вузі. - Луцьк, 1995. - 286 с.

Володько В.М. Індивідуалізація та диференціація навчання і виховання / В.М. Володько // Гуманітарні науки. - 2001. - №1. - С. 56-61.

Дубровский Е.М. Информационно-обменнне процессы как фактори эволюции общества / Е.М. Дубровский. - М., 1996. - 354 с.

Зварич І. Реалізація систем и контролю і оцінювання знань у вивченні іноземної мови у вузах / І. Зварич // Рідна школа. - 2000. - № 12. - С. 19-25.

Курбацкий А.И. Информационные технологии в системе высшего образования / А.И. Курбацкий // Информатика и образование. - 1999. - № 3. - С. 45-49.

Мерлин В.С. Основи психологи личности / В.С. Мерлин. - Пермь,1977. - 254 с.

Downloads

Опубліковано

20-12-2010

Як цитувати

Гальцова N. (2010). ДО ПРОБЛЕМИ ІНТЕГРАЦІЇ КОМП’ЮТЕРНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ПРОЦЕС НАВЧАННЯ СТУДЕНТІВ ІНОЗЕМНИХ МОВ. Educational Dimension, 28, 401–406. https://doi.org/10.31812/educdim.7200

Номер

Розділ

Підготовка вчителя початкової школи: досвід, проблеми, перспективи