Витоки замовчування чуттєво-тілесного початку в музиці: естетичні концепції Г.В.Ф. Гегеля та А. Шопенгауера
DOI:
https://doi.org/10.31812/apd.v0i11.1749Ключові слова:
музика, музична тілесність, музична чуттєвість, музична реальність, мистецтво, музична антропологічністьАнотація
Автор аналізує філософські погляди Шопенгауера та Гегеля на музику і виявляє причини заперечення ними тілесної сторони музичної феноменальності. Естетичні концепції цих авторів проголошуються такими, в яких найбільш рельєфно проявляється опозиція душі/духу та тіла у філософському дискурсі про музику.Завантажити
Дані для завантаження поки недоступні.
Завантаження
Опубліковано
01.07.2017
Номер
Розділ
АНТРОПОЛОГІЧНІ ТА МИСТЕЦТВОЗНАВЧІ СТУДІЇ
Ліцензія
Авторське право (c) 2010 Olga Poltavtseva

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Як цитувати
Витоки замовчування чуттєво-тілесного початку в музиці: естетичні концепції Г.В.Ф. Гегеля та А. Шопенгауера. (2017). Актуальні проблеми духовності, 11, 177-190. https://doi.org/10.31812/apd.v0i11.1749