Витоки замовчування чуттєво-тілесного початку в музиці: естетичні концепції Г.В.Ф. Гегеля та А. Шопенгауера

Автор(и)

  • Olga Poltavtseva Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна image/svg+xml

DOI:

https://doi.org/10.31812/apd.v0i11.1749

Ключові слова:

музика, музична тілесність, музична чуттєвість, музична реальність, мистецтво, музична антропологічність

Анотація

Автор аналізує філософські погляди Шопенгауера та Гегеля на музику і виявляє причини заперечення ними тілесної сторони музичної феноменальності. Естетичні концепції цих авторів проголошуються такими, в яких найбільш рельєфно проявляється опозиція душі/духу та тіла у філософському дискурсі про музику.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Біографія автора

  • автор Olga Poltavtseva, афіліація Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна
    кандидат філософських наук, доцент кафедри теоретичної і практичної філософії філософського факультету

Завантаження

Опубліковано

01.07.2017

Номер

Розділ

АНТРОПОЛОГІЧНІ ТА МИСТЕЦТВОЗНАВЧІ СТУДІЇ

Як цитувати

Витоки замовчування чуттєво-тілесного початку в музиці: естетичні концепції Г.В.Ф. Гегеля та А. Шопенгауера. (2017). Актуальні проблеми духовності, 11, 177-190. https://doi.org/10.31812/apd.v0i11.1749