Витоки замовчування чуттєво-тілесного початку в музиці: естетичні концепції Г.В.Ф. Гегеля та А. Шопенгауера

Автор(и)

  • Olga Poltavtseva Харківський національний університет ім. В.Н. Каразіна

DOI:

https://doi.org/10.31812/apd.v0i11.1749

Ключові слова:

музика, музична тілесність, музична чуттєвість, музична реальність, мистецтво, музична антропологічність

Анотація

Автор аналізує філософські погляди Шопенгауера та Гегеля на музику і виявляє причини заперечення ними тілесної сторони музичної феноменальності. Естетичні концепції цих авторів проголошуються такими, в яких найбільш рельєфно проявляється опозиція душі/духу та тіла у філософському дискурсі про музику.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 130 / PDF downloads: 152

Біографія автора

Olga Poltavtseva, Харківський національний університет ім. В.Н. Каразіна

кандидат філософських наук, доцент кафедри теоретичної і практичної філософії філософського факультету

Downloads

Опубліковано

01.07.2017

Як цитувати

Poltavtseva, O. (2017). Витоки замовчування чуттєво-тілесного початку в музиці: естетичні концепції Г.В.Ф. Гегеля та А. Шопенгауера. Актуальні проблеми духовності, (11), 177–190. https://doi.org/10.31812/apd.v0i11.1749

Номер

Розділ

АНТРОПОЛОГІЧНІ ТА МИСТЕЦТВОЗНАВЧІ СТУДІЇ