Витоки замовчування чуттєво-тілесного початку в музиці: естетичні концепції Г.В.Ф. Гегеля та А. Шопенгауера
DOI:
https://doi.org/10.31812/apd.v0i11.1749Ключові слова:
музика, музична тілесність, музична чуттєвість, музична реальність, мистецтво, музична антропологічністьАнотація
Автор аналізує філософські погляди Шопенгауера та Гегеля на музику і виявляє причини заперечення ними тілесної сторони музичної феноменальності. Естетичні концепції цих авторів проголошуються такими, в яких найбільш рельєфно проявляється опозиція душі/духу та тіла у філософському дискурсі про музику.Завантаження
Дані завантаження ще не доступні.
Metrics
Metrics Loading ...
Abstract views: 130
/ PDF downloads: 152
Downloads
Опубліковано
01.07.2017
Як цитувати
Poltavtseva, O. (2017). Витоки замовчування чуттєво-тілесного початку в музиці: естетичні концепції Г.В.Ф. Гегеля та А. Шопенгауера. Актуальні проблеми духовності, (11), 177–190. https://doi.org/10.31812/apd.v0i11.1749
Номер
Розділ
АНТРОПОЛОГІЧНІ ТА МИСТЕЦТВОЗНАВЧІ СТУДІЇ
Ліцензія
Авторське право (c) 2010 Olga Poltavtseva
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.