A realibus ad realiora, або від реального до найреальнійшого (До характеристики кінообраза Андрія Тарковського)
DOI:
https://doi.org/10.31812/apd.v0i11.1746Ключові слова:
реальність, кінематографічне мистецтво, символ, художній образ, символічний образ дійсностіАнотація
Автор розглядає найбільш характерні риси творів режисера Тарковського і проясняє специфічну природу створеного ним художнього образу. Головний висновок, до якого вона приходить, полягає у тому, що Тарковський подвоює дійсність, повертає нас до повноцінної, але практично знеціненої частини дійсності, що сприяє визволенню нашого світогляду від буденності, формує нас як глядача.
Завантаження
Metrics
Downloads
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2010 Olena Sobolevska
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.