A realibus ad realiora, або від реального до найреальнійшого (До характеристики кінообраза Андрія Тарковського)

Автор(и)

  • Olena Sobolevska Одеський національний університет ім. І.І. Мечнікова

DOI:

https://doi.org/10.31812/apd.v0i11.1746

Ключові слова:

реальність, кінематографічне мистецтво, символ, художній образ, символічний образ дійсності

Анотація

Автор розглядає найбільш характерні риси творів режисера Тарковського і проясняє специфічну природу створеного ним художнього образу. Головний висновок, до якого вона приходить, полягає у тому, що Тарковський подвоює дійсність, повертає нас до повноцінної, але практично знеціненої частини дійсності, що сприяє визволенню нашого світогляду від буденності, формує нас як глядача.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 128 / PDF downloads: 110

Біографія автора

Olena Sobolevska, Одеський національний університет ім. І.І. Мечнікова

кандидат філологічних наук, докторант кафедри культурології філософського факультету

Downloads

Опубліковано

01.07.2017

Як цитувати

Sobolevska, O. (2017). A realibus ad realiora, або від реального до найреальнійшого (До характеристики кінообраза Андрія Тарковського). Актуальні проблеми духовності, (11), 147–159. https://doi.org/10.31812/apd.v0i11.1746

Номер

Розділ

АНТРОПОЛОГІЧНІ ТА МИСТЕЦТВОЗНАВЧІ СТУДІЇ