Фiлософiя мистецької освiти в контекстi сучасної трансформацiї пiзнання

Автор(и)

  • Oksana Shramko Криворiзький державний педагогiчний унiверситет

DOI:

https://doi.org/10.31812/apd.v0i12.1787

Ключові слова:

мистецтво, мистецька освiта, фiлософiя мистецької освiти, естетична картина свiту, мистецький досвiд

Анотація

Автор розглядає сутнiсть i основнi завдання фiлософiї мистецької освiти в контекстi постмодернiзацiї та постпостмодернiзацiї пiзнання. В статтi доводиться, що унiверсальна природа мистецтва, яке забезпечує гармонiйне поєднання логiко-рацiонального та образно-iнтуїтивного свiтовiдчуття, зумовлює його особливе значення у загальному процесi реформування сучасної нацiональної школи.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 149 / PDF downloads: 148

Біографія автора

Oksana Shramko, Криворiзький державний педагогiчний унiверситет

кандидат фiлософських наук, доцент, зав. кафедри теорiї, iсторiї музики та гри на музичних iнструментах

Downloads

Опубліковано

02.07.2017

Як цитувати

Shramko, O. (2017). Фiлософiя мистецької освiти в контекстi сучасної трансформацiї пiзнання. Актуальні проблеми духовності, (12), 228–237. https://doi.org/10.31812/apd.v0i12.1787

Номер

Розділ

АКТУАЛЬНI ПРОБЛЕМИ ГУМАНIТАРНОГО ЗНАННЯ I ОСВIТИ