Фiлософiя мистецької освiти в контекстi сучасної трансформацiї пiзнання
DOI:
https://doi.org/10.31812/apd.v0i12.1787Ключові слова:
мистецтво, мистецька освiта, фiлософiя мистецької освiти, естетична картина свiту, мистецький досвiдАнотація
Автор розглядає сутнiсть i основнi завдання фiлософiї мистецької освiти в контекстi постмодернiзацiї та постпостмодернiзацiї пiзнання. В статтi доводиться, що унiверсальна природа мистецтва, яке забезпечує гармонiйне поєднання логiко-рацiонального та образно-iнтуїтивного свiтовiдчуття, зумовлює його особливе значення у загальному процесi реформування сучасної нацiональної школи.Завантаження
Дані завантаження ще не доступні.
Metrics
Metrics Loading ...
Abstract views: 149
/ PDF downloads: 148
Downloads
Опубліковано
02.07.2017
Як цитувати
Shramko, O. (2017). Фiлософiя мистецької освiти в контекстi сучасної трансформацiї пiзнання. Актуальні проблеми духовності, (12), 228–237. https://doi.org/10.31812/apd.v0i12.1787
Номер
Розділ
АКТУАЛЬНI ПРОБЛЕМИ ГУМАНIТАРНОГО ЗНАННЯ I ОСВIТИ
Ліцензія
Авторське право (c) 2011 Oksana Shramko
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.