По той бiк людини: онтолого-космологiчнi концепцiї музики Ф.В.Й.Шеллiнга i пiфагорiйцiв

Автор(и)

  • Olga Poltavceva Харкiвський нацiональний унiверситет iм. В.Н. Каразiна

DOI:

https://doi.org/10.31812/apd.v0i13.1820

Ключові слова:

музичне мистецтво, музично-естетична традицiя, онтолого-космологiчна концепцiя музики, музичний ритм

Анотація

Стаття присвячена критичному аналiзу тематичної i метафiзичної спорiдненостi двох фундаментальних для фiлософiї музики концепцiй — Ф.В.Й.Шеллiнга та пiфагорiйцiв. Автор приходить до висновку, що обидвi цi концепцiї носять характер тотальної позаантропологiчностi, тобто є онтолого-космологiчними.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 136 / PDF downloads: 137

Біографія автора

Olga Poltavceva, Харкiвський нацiональний унiверситет iм. В.Н. Каразiна

кандидат фiлософських наук, доцент кафедри теоретичної i практичної фiлософiї

Downloads

Опубліковано

27.02.2017

Як цитувати

Poltavceva, O. (2017). По той бiк людини: онтолого-космологiчнi концепцiї музики Ф.В.Й.Шеллiнга i пiфагорiйцiв. Актуальні проблеми духовності, (13), 232–244. https://doi.org/10.31812/apd.v0i13.1820

Номер

Розділ

АКТУАЛЬНI ПРОБЛЕМИ ГУМАНIТАРНОГО ПIЗНАННЯ