По той бiк людини: онтолого-космологiчнi концепцiї музики Ф.В.Й.Шеллiнга i пiфагорiйцiв
DOI:
https://doi.org/10.31812/apd.v0i13.1820Ключові слова:
музичне мистецтво, музично-естетична традицiя, онтолого-космологiчна концепцiя музики, музичний ритмАнотація
Стаття присвячена критичному аналiзу тематичної i метафiзичної спорiдненостi двох фундаментальних для фiлософiї музики концепцiй — Ф.В.Й.Шеллiнга та пiфагорiйцiв. Автор приходить до висновку, що обидвi цi концепцiї носять характер тотальної позаантропологiчностi, тобто є онтолого-космологiчними.
Завантаження
Дані завантаження ще не доступні.
Metrics
Metrics Loading ...
Abstract views: 136
/ PDF downloads: 137
Downloads
Опубліковано
27.02.2017
Як цитувати
Poltavceva, O. (2017). По той бiк людини: онтолого-космологiчнi концепцiї музики Ф.В.Й.Шеллiнга i пiфагорiйцiв. Актуальні проблеми духовності, (13), 232–244. https://doi.org/10.31812/apd.v0i13.1820
Номер
Розділ
АКТУАЛЬНI ПРОБЛЕМИ ГУМАНIТАРНОГО ПIЗНАННЯ
Ліцензія
Авторське право (c) 2012 Olga Poltavceva
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.