Iдеї комунiкативної природи освiти у фiлософському прагматизмi Джорджа Мiда i Джона Дьюї

Автор(и)

  • Volodymyr Samchuk Нацiональний унiверситет «Києво-Могилянська академiя»

DOI:

https://doi.org/10.31812/apd.v0i17.1878

Ключові слова:

прагматизм, фiлософiя освiти, експериментальна наука, демократiя, теорiя особистостi, унiверситет

Анотація

Автор порiвнює фiлософсько-прагматичнi моделi Джона Дьюї та Джорджа Мiда, пiдкреслює, що обидва фiлософи наголошують на комунiкативному та освiтньому характерi соцiального досвiду. У статтi обгрунтовується iдея, що спiлкування, орiєнтоване на перспективу, сприяє творчiй модифiкацiї поведiнкових стратегiй та їхнiй моральнiй налаштованостi.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 145 / PDF downloads: 136

Біографія автора

Volodymyr Samchuk, Нацiональний унiверситет «Києво-Могилянська академiя»

аспiрант кафедри фiлософiї та релiгiєзнавства Нацiонального унiверситету «Києво-Могилянська академiя», м. Київ.

Downloads

Опубліковано

14.02.2017

Як цитувати

Samchuk, V. (2017). Iдеї комунiкативної природи освiти у фiлософському прагматизмi Джорджа Мiда i Джона Дьюї. Актуальні проблеми духовності, (17), 48–60. https://doi.org/10.31812/apd.v0i17.1878

Номер

Розділ

IСТОРIЯ ФIЛОСОФIЇ ТА ФIЛОСОФIЯ IСТОРIЇ