Iдеї комунiкативної природи освiти у фiлософському прагматизмi Джорджа Мiда i Джона Дьюї
DOI:
https://doi.org/10.31812/apd.v0i17.1878Ключові слова:
прагматизм, фiлософiя освiти, експериментальна наука, демократiя, теорiя особистостi, унiверситетАнотація
Автор порiвнює фiлософсько-прагматичнi моделi Джона Дьюї та Джорджа Мiда, пiдкреслює, що обидва фiлософи наголошують на комунiкативному та освiтньому характерi соцiального досвiду. У статтi обгрунтовується iдея, що спiлкування, орiєнтоване на перспективу, сприяє творчiй модифiкацiї поведiнкових стратегiй та їхнiй моральнiй налаштованостi.
Завантаження
Дані завантаження ще не доступні.
Metrics
Metrics Loading ...
Abstract views: 145
/ PDF downloads: 136
Downloads
Опубліковано
14.02.2017
Як цитувати
Samchuk, V. (2017). Iдеї комунiкативної природи освiти у фiлософському прагматизмi Джорджа Мiда i Джона Дьюї. Актуальні проблеми духовності, (17), 48–60. https://doi.org/10.31812/apd.v0i17.1878
Номер
Розділ
IСТОРIЯ ФIЛОСОФIЇ ТА ФIЛОСОФIЯ IСТОРIЇ
Ліцензія
Авторське право (c) 2016 Volodymyr Samchuk
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.