The problem of modeling of educational process on the basis of information technologies
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v35i0.3545Keywords:
educational process, computer-oriented educational environment, information technologies of educationAbstract
Poberezhna N. O. The problem of modeling of educational process on the basis of information technologies.
The article investigates the peculiarities of modeling educational process based on information technologies, the structure of curriculum and instructional kit is presented on the basis of information technologies.
Downloads
Download data is not yet available.
Metrics
Metrics Loading ...
Abstract views: 99
/ PDF downloads: 97
References
1. Андреев А. А. Применение сети Интернет в учебном процессе / А. А. Андреев // Информатика и образование. – 2005. – No 9. – С. 2 – 7.
2. Биков В. Ю. Теоретико-методологічні засади моделювання навчального середовища сучасних педагогічних систем / В. Ю. Биков, Ю. О. Жук // Проблеми та перспективи формування національної
гуманітарно-технічної еліти : [зб. наук. праць]. – 2003. – No1 (5). – С. 64 − 76.
3. Гуревич Р. С. Інформаційно-телекомунікаційні технології в навчальному процесі та наукових дослідженнях. / Р. С. Гуревич, М. Ю. Кадемія. – К. : Освіта України, 2006. – 390 с.
4. Кадемія М. Ю. Використання електронного навчально-методичного комплексу в навчальному процесi / М. Ю. Кадемія // Сучаснi iнформацiйнi технології та іноноваційні методики навчання у пiдготовцi фахiвцiв: методологія, теорія, досвід, проблеми : [зб. наук. пр.]. – Випуск 8 / редкол.: I. А. Зязюн (голова) та ін. – Київ-Вiнниця: ООО «Планер», 2005. – 547 с.
5. Співаковський О. В. Теоретико-методичні основи навчання вищої математики майбутніх вчителів математики з використанням інформаційних технологій : дис. ... д-ра пед. наук / О. В. Співаковський. – Київ, 2003. – 535 с.
2. Биков В. Ю. Теоретико-методологічні засади моделювання навчального середовища сучасних педагогічних систем / В. Ю. Биков, Ю. О. Жук // Проблеми та перспективи формування національної
гуманітарно-технічної еліти : [зб. наук. праць]. – 2003. – No1 (5). – С. 64 − 76.
3. Гуревич Р. С. Інформаційно-телекомунікаційні технології в навчальному процесі та наукових дослідженнях. / Р. С. Гуревич, М. Ю. Кадемія. – К. : Освіта України, 2006. – 390 с.
4. Кадемія М. Ю. Використання електронного навчально-методичного комплексу в навчальному процесi / М. Ю. Кадемія // Сучаснi iнформацiйнi технології та іноноваційні методики навчання у пiдготовцi фахiвцiв: методологія, теорія, досвід, проблеми : [зб. наук. пр.]. – Випуск 8 / редкол.: I. А. Зязюн (голова) та ін. – Київ-Вiнниця: ООО «Планер», 2005. – 547 с.
5. Співаковський О. В. Теоретико-методичні основи навчання вищої математики майбутніх вчителів математики з використанням інформаційних технологій : дис. ... д-ра пед. наук / О. В. Співаковський. – Київ, 2003. – 535 с.
Downloads
Published
13-09-2012
How to Cite
Побережна, Н. О. (2012). The problem of modeling of educational process on the basis of information technologies. Pedagogy of Higher and Secondary Education, 35, 278–284. https://doi.org/10.31812/educdim.v35i0.3545
Issue
Section
Current issues of education
License
Copyright (c) 2012 Н. О. Побережна
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.