МОДЕЛЮВАННЯ ПРОФОРІЄНТАЦІЙНОЇ РОБОТИ У ВИВЧЕННІ БІОЛОГІЇ В СТАРШИХ КЛАСАХ
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v33i0.1963Keywords:
modeling, teaching students, career guidance, ecology orientationAbstract
Сучасні вимоги суспільства до рівня професійної підготовки кадрів змушують випускників шкіл до усвідомленого вибору професії, у тому числі і екологічного спрямування. Перед школою стає завдання логічного включення профорієнтаційного матеріалу в навчальний процес.
Ключові слова: моделювання, навчання учнів, профорієнтація, екологічне спрямування.
In modern society's requirements to professional personel studing to give chance for school leavers to do the conscious choice profession, including the ecology focus. School has a task of including logic material to vocational guidance to studing process.
Key words: modeling, teaching students, career guidance, ecology orientation.
Downloads
Metrics
References
2. Андреева Н. Д. Профильное обучение: вчера, сегодня, завтра / Н. Д. Андреева, А. Л. Левченко // Биология в школе. – 2003. − № 5. − С. 21-24.
3. Бібік Н. Профільна школа: проблеми науково-методичного супроводження / Н. Бібік, М. Бурда // Біологія в школі. – 2004. − № 6. – С. 2-4.
4. Горяна Л. Г. Екологічна освіта і виховання учнівської молоді в іграх і тренінгах / Л. Г. Горяна, В. О. Хрутьба, Г. О. Малько. – К. : Основа, 2003. – 132 с.
5. Григорчук И. С. Экономическое образование в условиях перехода к рыночной экономике / И. С. Григорчук // Сборник материалов международной научно-практической конференции [«Учащаяся молодежь и рынок»], (Брест, 27 − 29 октября, 1992 г.). – М.,1992. – С. 63-64.
6. Хмелинская Л. С. Из опыта организации профильного обучения / Л. С. Хмелинская // Биология в школе. – 1990. − № 7. – С. 37-39.
Downloads
Published
How to Cite
Issue
Section
License
Copyright (c) 2011 Н. В. Гнілуша
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.