МОДЕЛЮВАННЯ ПРОФОРІЄНТАЦІЙНОЇ РОБОТИ У ВИВЧЕННІ БІОЛОГІЇ В СТАРШИХ КЛАСАХ

Автор(и)

  • Н. В. Гнілуша Криворізький педагогічний інститут ДВНЗ "КРИВОРІЗЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ"

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v33i0.1963

Ключові слова:

моделювання, навчання учнів, профорієнтація, екологічне спрямування

Анотація

Сучасні вимоги суспільства до рівня професійної підготовки кадрів змушують випускників шкіл до усвідомленого вибору професії, у тому числі і екологічного спрямування. Перед школою стає завдання логічного включення профорієнтаційного матеріалу в навчальний процес.

Ключові слова: моделювання, навчання учнів, профорієнтація, екологічне спрямування.

In modern society's requirements to professional personel studing to give chance for school leavers to do the conscious choice profession, including the ecology focus. School has a task of including logic material to vocational guidance to studing process.

Key words: modeling, teaching students, career guidance, ecology orientation.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 100 / PDF downloads: 44

Посилання

1. Андреева Н. Д. Профессиональная ориентация при обучении биологии в старших классах : метод. пособие для учителя / Н. Д. Андреева, Н. В. Малиновская. – М. : Мнемозина, 2009. – 143 с.
2. Андреева Н. Д. Профильное обучение: вчера, сегодня, завтра / Н. Д. Андреева, А. Л. Левченко // Биология в школе. – 2003. − № 5. − С. 21-24.
3. Бібік Н. Профільна школа: проблеми науково-методичного супроводження / Н. Бібік, М. Бурда // Біологія в школі. – 2004. − № 6. – С. 2-4.
4. Горяна Л. Г. Екологічна освіта і виховання учнівської молоді в іграх і тренінгах / Л. Г. Горяна, В. О. Хрутьба, Г. О. Малько. – К. : Основа, 2003. – 132 с.
5. Григорчук И. С. Экономическое образование в условиях перехода к рыночной экономике / И. С. Григорчук // Сборник материалов международной научно-практической конференции [«Учащаяся молодежь и рынок»], (Брест, 27 − 29 октября, 1992 г.). – М.,1992. – С. 63-64.
6. Хмелинская Л. С. Из опыта организации профильного обучения / Л. С. Хмелинская // Биология в школе. – 1990. − № 7. – С. 37-39.

Downloads

Опубліковано

29-10-2012

Як цитувати

Гнілуша, Н. В. (2012). МОДЕЛЮВАННЯ ПРОФОРІЄНТАЦІЙНОЇ РОБОТИ У ВИВЧЕННІ БІОЛОГІЇ В СТАРШИХ КЛАСАХ. Educational Dimension, 33, C. 288– 298. https://doi.org/10.31812/educdim.v33i0.1963

Номер

Розділ

Актуальні питання освіти