The essence of a systematic approach in designing independent work of students as an intellectual factor of learning
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.4497Keywords:
a system approach, independent work, designing of independent work, the intellectual factorAbstract
The essence of a system approach at designing of independent work of students as intellectual factor of training is opened in this article.
Downloads
Download data is not yet available.
Metrics
Metrics Loading ...
Abstract views: 93
/ PDF downloads: 75
References
1. Буряк В. К. Умови та засоби самоосвіти студентів / В. К. Буряк // Вища школа. — 2002. — № 6. — С. 18-29.
2. Малихін О. В. Організація самостіної навчальної діяльності студентів вищих педагогічних навчальних закладів: теоретико-методологічний аспект : монографія / Олександр Володимирович Малихін. — Кривий Ріг : Видавничий дім, 2009. — 307 с.
3. Пидкасистый П. И. Самостоятельная познавательная деятельность школьников в обучении: теоретико-експериментальное исследование / Павел Иванович Пидкасистый. — М. : Педагогика, 1980. — 240 с.
2. Малихін О. В. Організація самостіної навчальної діяльності студентів вищих педагогічних навчальних закладів: теоретико-методологічний аспект : монографія / Олександр Володимирович Малихін. — Кривий Ріг : Видавничий дім, 2009. — 307 с.
3. Пидкасистый П. И. Самостоятельная познавательная деятельность школьников в обучении: теоретико-експериментальное исследование / Павел Иванович Пидкасистый. — М. : Педагогика, 1980. — 240 с.
Downloads
Published
22-10-2021
How to Cite
Зоренко, І. С. (2021). The essence of a systematic approach in designing independent work of students as an intellectual factor of learning. Pedagogy of Higher and Secondary Education, 32, 157–163. https://doi.org/10.31812/educdim.4497
Issue
Section
Теоретико-методологічні засади становлення майбутніх фахівців в умовах сучасної
License
Copyright (c) 2011 І. С. Зоренко
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.