Сутність системного підходу при проектування самостійної роботи студентів як інтелектуального фактору навчання

Автор(и)

  • І. С. Зоренко Криворізький державний педагогічний університет

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.4497

Ключові слова:

системний підхід, самостійна робота, проектування самостійної роботи, інтелектуальний фактор

Анотація

У статті розкрито сутність системного підходу припроектуванні самостійної роботи студентів як інтелектуального фактору навчання.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 71 / PDF downloads: 38

Біографія автора

І. С. Зоренко, Криворізький державний педагогічний університет

кандидат педагогічних наук, доцент

Посилання

1. Буряк В. К. Умови та засоби самоосвіти студентів / В. К. Буряк // Вища школа. — 2002. — № 6. — С. 18-29.
2. Малихін О. В. Організація самостіної навчальної діяльності студентів вищих педагогічних навчальних закладів: теоретико-методологічний аспект : монографія / Олександр Володимирович Малихін. — Кривий Ріг : Видавничий дім, 2009. — 307 с.
3. Пидкасистый П. И. Самостоятельная познавательная деятельность школьников в обучении: теоретико-експериментальное исследование / Павел Иванович Пидкасистый. — М. : Педагогика, 1980. — 240 с.

Downloads

Опубліковано

22-10-2021

Як цитувати

Зоренко, І. С. (2021). Сутність системного підходу при проектування самостійної роботи студентів як інтелектуального фактору навчання. Educational Dimension, 32, 157–163. https://doi.org/10.31812/educdim.4497

Номер

Розділ

Теоретико-методологічні засади становлення майбутніх фахівців в умовах сучасної