Сутність системного підходу при проектування самостійної роботи студентів як інтелектуального фактору навчання
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.4497Ключові слова:
системний підхід, самостійна робота, проектування самостійної роботи, інтелектуальний факторАнотація
У статті розкрито сутність системного підходу припроектуванні самостійної роботи студентів як інтелектуального фактору навчання.
Завантаження
Дані завантаження ще не доступні.
Metrics
Metrics Loading ...
Abstract views: 93
/ PDF downloads: 75
Посилання
1. Буряк В. К. Умови та засоби самоосвіти студентів / В. К. Буряк // Вища школа. — 2002. — № 6. — С. 18-29.
2. Малихін О. В. Організація самостіної навчальної діяльності студентів вищих педагогічних навчальних закладів: теоретико-методологічний аспект : монографія / Олександр Володимирович Малихін. — Кривий Ріг : Видавничий дім, 2009. — 307 с.
3. Пидкасистый П. И. Самостоятельная познавательная деятельность школьников в обучении: теоретико-експериментальное исследование / Павел Иванович Пидкасистый. — М. : Педагогика, 1980. — 240 с.
2. Малихін О. В. Організація самостіної навчальної діяльності студентів вищих педагогічних навчальних закладів: теоретико-методологічний аспект : монографія / Олександр Володимирович Малихін. — Кривий Ріг : Видавничий дім, 2009. — 307 с.
3. Пидкасистый П. И. Самостоятельная познавательная деятельность школьников в обучении: теоретико-експериментальное исследование / Павел Иванович Пидкасистый. — М. : Педагогика, 1980. — 240 с.
Downloads
Опубліковано
22-10-2021
Як цитувати
Зоренко, І. С. (2021). Сутність системного підходу при проектування самостійної роботи студентів як інтелектуального фактору навчання. Педагогіка вищої та середньої школи, 32, 157–163. https://doi.org/10.31812/educdim.4497
Номер
Розділ
Теоретико-методологічні засади становлення майбутніх фахівців в умовах сучасної
Ліцензія
Авторське право (c) 2011 І. С. Зоренко
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.