INTEREST IN SCIENTIFIC AND PEDAGOGICAL KNOWLEDGE AS A COMPONENT PROFESSIONAL INTEREST MODERN TEACHER
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.5445Abstract
Interest to pedagogic-scientific knowledge are considered as an object of professional interest, its main properties and role in the professional training of future teachers are characterized in the article.
Downloads
Metrics
References
Акофф Р.,Эмери Ф. О целеустремленных системах. - М., 1974.
Афанасьев В.В., Пидкасистый П.И. Управленческая проблема как объект педагогического исследования. - Педагогика. - №5.
Афанасьев В.Г. Научное управление обществом: опыт системного исследования. - М., 1973.
Рубинштейн С.Л. Основы общей психологии. - М.: Учпедгиз, 1946.
Жариков Е.С. О действиях составляющих постановку научной проблемы. - Философские науки. - №1.
Downloads
Published
How to Cite
Issue
Section
License
Copyright (c) 2004 L.I. Kramarenko
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.