INTERACTIVE LEARNING. FEATURES OF THE POSITION OF TEACHERS AND STUDENTS
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.6015Abstract
In the article the author makes an attempt to substantiate the peculiarities of the teacher's and the students' positions in the process of interactive learning.
Downloads
Metrics
References
Баханов К.О. Інноваційні системи, технології та моделі навчання історії в школі / Баханов К.О.- Запоріжжя: Просвіта, 2004.-
с.
Джонсои Д. Методьі обучения. Обучение в сотрудничестве І Джонсон Д., Джонсон Р., Джонсон-Холубек 3.; пер.с англ. З.С. Замчук. - СПб.: Зкономическая школа, 2001г. - 256 с.
Кларин М.В. Интерактивное обучение-инструмент освоєння нового опьіта/ М.В. Кларин Н Педагогика. - 2000. - №7. - C.12-19.
Кларин М.В. Педагогическая технология в учебном процессе. Анализ зарубежного опьіта / Кларин М.В. - М.: Знание, 1989. - 80 с.
Кулюткин Ю.Н. Диалог как предмет педагогической рефлексии / Кулюткин Ю.Н.- СПб.:СпецЛит, 2001. - 75 с.
Лийметс Х.Й. Групповая работа на уроке/ Лийметс Х.Й. - М.:3нание, 1975. - 62 с.
Перспективні освітні технології: Наук. - метод, посібник / За ред. Г.С.Сазоненко. - К.: Гопак, 2000. - 560 с.
Пометун О.І. Сучасний урок. Інтерактивні технології навчання: /О.І.Пометун, Л.В.Пироженко. - К.: Видавництво А.С.К., 2004. - 192 с.
Щербань П.М. Навчально-педагогічні ігри у вищих навчальних закладах/ Щербань П.М. - К.: Вища шк„ 2004,- 207 с.
Downloads
Published
How to Cite
Issue
Section
License
Copyright (c) 2009 V.V. Revenko
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.