ІНТЕРАКТИВНЕ НАВЧАННЯ. ОСОБЛИВОСТІ ПОЗИЦІЇ ВИКЛАДАЧА ТА СТУДЕНТІВ
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.6015Анотація
У статті робиться спроба обгрунтувати особливості позиції викладача та студентів під час інтерактивного навчання.
Завантаження
Metrics
Посилання
Баханов К.О. Інноваційні системи, технології та моделі навчання історії в школі / Баханов К.О.- Запоріжжя: Просвіта, 2004.-
с.
Джонсои Д. Методьі обучения. Обучение в сотрудничестве І Джонсон Д., Джонсон Р., Джонсон-Холубек 3.; пер.с англ. З.С. Замчук. - СПб.: Зкономическая школа, 2001г. - 256 с.
Кларин М.В. Интерактивное обучение-инструмент освоєння нового опьіта/ М.В. Кларин Н Педагогика. - 2000. - №7. - C.12-19.
Кларин М.В. Педагогическая технология в учебном процессе. Анализ зарубежного опьіта / Кларин М.В. - М.: Знание, 1989. - 80 с.
Кулюткин Ю.Н. Диалог как предмет педагогической рефлексии / Кулюткин Ю.Н.- СПб.:СпецЛит, 2001. - 75 с.
Лийметс Х.Й. Групповая работа на уроке/ Лийметс Х.Й. - М.:3нание, 1975. - 62 с.
Перспективні освітні технології: Наук. - метод, посібник / За ред. Г.С.Сазоненко. - К.: Гопак, 2000. - 560 с.
Пометун О.І. Сучасний урок. Інтерактивні технології навчання: /О.І.Пометун, Л.В.Пироженко. - К.: Видавництво А.С.К., 2004. - 192 с.
Щербань П.М. Навчально-педагогічні ігри у вищих навчальних закладах/ Щербань П.М. - К.: Вища шк„ 2004,- 207 с.
Downloads
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2009 V.V. Revenko
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.