STRUCTURAL ANALYSIS OF PROFESSIONAL COMPETENCE OF FUTURE TEACHERS OF PHILOLOGICAL DISCIPLINES AS A COMPLEX INTEGRATIVE FORMATION
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.6937Keywords:
1Abstract
The article deals with the stru of professional competence of the future teachers of the philological subjects, the variant and invariant constituent of the professional competence as a complex integrative unit.
Downloads
Metrics
References
Госудатственнше образовательные стандарти висшего профессионального образования: перспективи развития: [монография]. - М.: Логос, 2004. - 328 с.
Кондрашова Л.В. Процесе обучения в вмешей школе/ Л.В. Кондрашова. - Кривой Рог: КДПУ, 2000. - 218 с.
Присяжная А.Ф. Прогностическая компетентность преподавателя и обучаеммх / А.Ф. Присяжная // Педагогика. - 2005. - №5. - С. 71-78
Шаламова О. Развитие ключевих компетенций будущего учителя иностранного языка / О. Шаламова // Высшее образование в России. - 2006. - № 12. - С. 81 -84.
Downloads
Published
How to Cite
Issue
Section
License
Copyright (c) 2009 O.V. Pakhomova
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.