СТРУКТУРНИЙ АНАЛІЗ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ФІЛОЛОГІЧНИХ ДИСЦИПЛІН ЯК СКЛАДНОГО ІНТЕГРАТИВНОГО УТВОРЕННЯ

Автор(и)

  • О.В. Пахомова Криворізький державний педагогічний університет

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.6937

Ключові слова:

1

Анотація

The article deals with the stru of professional competence of the future teachers of the philological subjects, the variant and invariant constituent of the professional competence as a complex integrative unit.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 112 / PDF downloads: 51

Посилання

Госудатственнше образовательные стандарти висшего профессионального образования: перспективи развития: [монография]. - М.: Логос, 2004. - 328 с.

Кондрашова Л.В. Процесе обучения в вмешей школе/ Л.В. Кондрашова. - Кривой Рог: КДПУ, 2000. - 218 с.

Присяжная А.Ф. Прогностическая компетентность преподавателя и обучаеммх / А.Ф. Присяжная // Педагогика. - 2005. - №5. - С. 71-78

Шаламова О. Развитие ключевих компетенций будущего учителя иностранного языка / О. Шаламова // Высшее образование в России. - 2006. - № 12. - С. 81 -84.

Downloads

Опубліковано

17-06-2022

Як цитувати

Пахомова O. (2022). СТРУКТУРНИЙ АНАЛІЗ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ФІЛОЛОГІЧНИХ ДИСЦИПЛІН ЯК СКЛАДНОГО ІНТЕГРАТИВНОГО УТВОРЕННЯ. Educational Dimension, 25, 307–314. https://doi.org/10.31812/educdim.6937

Номер

Розділ

Теоретичні основи педагогіки вищої школи

Статті цього автора (авторів), які найбільше читають