Побудова системи змісту навчання математики у профільній школі з позицій професійної спрямованості навчання

Автор(и)

  • Ніна Анатоліївна Тарасенкова Черкаський національний університет ім. Богдана Хмельницького
  • Ірина Василівна Лов’янова Криворізький педагогічний інститут ДВНЗ «Криворізький національний університет»

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v46i0.2511

Ключові слова:

зміст освіти, принципи відбору змісту, компоненти змісту, професійно спрямоване навчання

Анотація

Тарасенкова Н. А., Лов’янова І. В. Побудова системи змісту навчання математики у профільній школі з позицій професійної спрямованості навчання.

У статті проаналізовано трактування поняття «зміст освіти», загальнотеоретичні підходи до структурування змісту шкільної освіти, вивчено принципи відбору змісту. На
основі аналізу визначено фактори впливу на формування змісту шкільної математики і схарактеризовано компоненти змісту професійно спрямованого навчання математики.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 119 / PDF downloads: 117

Біографії авторів

Ніна Анатоліївна Тарасенкова, Черкаський національний університет ім. Богдана Хмельницького

доктор педагогічних наук, професор

Ірина Василівна Лов’янова, Криворізький педагогічний інститут ДВНЗ «Криворізький національний університет»

доктор педагогічних наук, доцент

Посилання

1. Бурда М. Гуманістична орієнтація змісту підручників з математики / Михайло Бурда // Підготовка майбутнього вчителя природничих дисциплін в умовах моделювання
освітнього середовища: [збірник укладено за матер. міжнародної науково-практичної конференції] / кол. авт. – Полтава : АСМІ, 2004. – С. 55–58.
2. Бурда М. І. Зміст шкільної математичної освіти як предмет методичного дослідження / М. І. Бурда // Педагогічні засади формування гуманістичних цінностей природничої освіти, її спрямованість на розвиток особистості: [збірник матеріалів міжнародної науково-практичної конференції]. – Полтава : АСМІ, 2003. – С. 15–16.
3. Гончаренко С. У. Методика як наука / С. У. Гончаренко. – Хмельницький : Вид-во ХГПК, 2000. – 30 с.
4. Дидактика современной школы: [пособие для учителей] / Б. С. Кобзарь, Г. Ф. Кумарина, Ю. А. Кусый и др.; под ред. В. А. Онищука. – Київ : Рад. шк., 1987. – 351 с.
5. Краевский В. В. Проблемы научного обоснования обучения / В. В. Краевский. – Москва : Педагогика, 1977. – 264 с.
6. Леднев В. С. Содержание образования / В. С. Леднев. – Москва : Высшая школа, 1989. – 360 с.
7. Педагогический энциклопедический словарь / гл. ред. Б. М. Бим-Бад / ред. кол. М. М. Безруких, В. А. Болотов, Л. С. Глебова и др. – Москва : Большая Российская энциклопедия. – 2003. – 528 с.
8. Ситаров В. А. Дидактика: [учебное пособие для студ. высш. пед. учеб. заведений] / В. А. Ситаров; под ред. В. И. Сластенина. – Москва : Издательский центр «Академия», 2002. –
368 с.
9. Скаткин М. Н. Содержание общего среднего образования : Проблемы и перспективы / М. Н. Скаткин, В. В. Краевский. – Москва : Знание, 1981. – 96 с.
10. Хуторской А. В. Современная дидактика : [ученик для вузов] / Андрей Викторович Хуторской. – Санкт-Петербург : Питер, 2001. – 544 с.

Downloads

Опубліковано

10-12-2015

Як цитувати

Тарасенкова, Н. А., & Лов’янова, І. В. (2015). Побудова системи змісту навчання математики у профільній школі з позицій професійної спрямованості навчання. Педагогіка вищої та середньої школи, 46, 119–123. https://doi.org/10.31812/educdim.v46i0.2511

Номер

Розділ

Теоретико-практичні проблеми педагогіки загальноосвітньої школи

Статті цього автора (авторів), які найбільше читають