Побудова системи змісту навчання математики у профільній школі з позицій професійної спрямованості навчання
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v46i0.2511Ключові слова:
зміст освіти, принципи відбору змісту, компоненти змісту, професійно спрямоване навчанняАнотація
Тарасенкова Н. А., Лов’янова І. В. Побудова системи змісту навчання математики у профільній школі з позицій професійної спрямованості навчання.
У статті проаналізовано трактування поняття «зміст освіти», загальнотеоретичні підходи до структурування змісту шкільної освіти, вивчено принципи відбору змісту. На
основі аналізу визначено фактори впливу на формування змісту шкільної математики і схарактеризовано компоненти змісту професійно спрямованого навчання математики.
Завантаження
Дані завантаження ще не доступні.
Metrics
Metrics Loading ...
Abstract views: 119
/ PDF downloads: 117
Посилання
1. Бурда М. Гуманістична орієнтація змісту підручників з математики / Михайло Бурда // Підготовка майбутнього вчителя природничих дисциплін в умовах моделювання
освітнього середовища: [збірник укладено за матер. міжнародної науково-практичної конференції] / кол. авт. – Полтава : АСМІ, 2004. – С. 55–58.
2. Бурда М. І. Зміст шкільної математичної освіти як предмет методичного дослідження / М. І. Бурда // Педагогічні засади формування гуманістичних цінностей природничої освіти, її спрямованість на розвиток особистості: [збірник матеріалів міжнародної науково-практичної конференції]. – Полтава : АСМІ, 2003. – С. 15–16.
3. Гончаренко С. У. Методика як наука / С. У. Гончаренко. – Хмельницький : Вид-во ХГПК, 2000. – 30 с.
4. Дидактика современной школы: [пособие для учителей] / Б. С. Кобзарь, Г. Ф. Кумарина, Ю. А. Кусый и др.; под ред. В. А. Онищука. – Київ : Рад. шк., 1987. – 351 с.
5. Краевский В. В. Проблемы научного обоснования обучения / В. В. Краевский. – Москва : Педагогика, 1977. – 264 с.
6. Леднев В. С. Содержание образования / В. С. Леднев. – Москва : Высшая школа, 1989. – 360 с.
7. Педагогический энциклопедический словарь / гл. ред. Б. М. Бим-Бад / ред. кол. М. М. Безруких, В. А. Болотов, Л. С. Глебова и др. – Москва : Большая Российская энциклопедия. – 2003. – 528 с.
8. Ситаров В. А. Дидактика: [учебное пособие для студ. высш. пед. учеб. заведений] / В. А. Ситаров; под ред. В. И. Сластенина. – Москва : Издательский центр «Академия», 2002. –
368 с.
9. Скаткин М. Н. Содержание общего среднего образования : Проблемы и перспективы / М. Н. Скаткин, В. В. Краевский. – Москва : Знание, 1981. – 96 с.
10. Хуторской А. В. Современная дидактика : [ученик для вузов] / Андрей Викторович Хуторской. – Санкт-Петербург : Питер, 2001. – 544 с.
освітнього середовища: [збірник укладено за матер. міжнародної науково-практичної конференції] / кол. авт. – Полтава : АСМІ, 2004. – С. 55–58.
2. Бурда М. І. Зміст шкільної математичної освіти як предмет методичного дослідження / М. І. Бурда // Педагогічні засади формування гуманістичних цінностей природничої освіти, її спрямованість на розвиток особистості: [збірник матеріалів міжнародної науково-практичної конференції]. – Полтава : АСМІ, 2003. – С. 15–16.
3. Гончаренко С. У. Методика як наука / С. У. Гончаренко. – Хмельницький : Вид-во ХГПК, 2000. – 30 с.
4. Дидактика современной школы: [пособие для учителей] / Б. С. Кобзарь, Г. Ф. Кумарина, Ю. А. Кусый и др.; под ред. В. А. Онищука. – Київ : Рад. шк., 1987. – 351 с.
5. Краевский В. В. Проблемы научного обоснования обучения / В. В. Краевский. – Москва : Педагогика, 1977. – 264 с.
6. Леднев В. С. Содержание образования / В. С. Леднев. – Москва : Высшая школа, 1989. – 360 с.
7. Педагогический энциклопедический словарь / гл. ред. Б. М. Бим-Бад / ред. кол. М. М. Безруких, В. А. Болотов, Л. С. Глебова и др. – Москва : Большая Российская энциклопедия. – 2003. – 528 с.
8. Ситаров В. А. Дидактика: [учебное пособие для студ. высш. пед. учеб. заведений] / В. А. Ситаров; под ред. В. И. Сластенина. – Москва : Издательский центр «Академия», 2002. –
368 с.
9. Скаткин М. Н. Содержание общего среднего образования : Проблемы и перспективы / М. Н. Скаткин, В. В. Краевский. – Москва : Знание, 1981. – 96 с.
10. Хуторской А. В. Современная дидактика : [ученик для вузов] / Андрей Викторович Хуторской. – Санкт-Петербург : Питер, 2001. – 544 с.
Downloads
Опубліковано
10-12-2015
Як цитувати
Тарасенкова, Н. А., & Лов’янова, І. В. (2015). Побудова системи змісту навчання математики у профільній школі з позицій професійної спрямованості навчання. Педагогіка вищої та середньої школи, 46, 119–123. https://doi.org/10.31812/educdim.v46i0.2511
Номер
Розділ
Теоретико-практичні проблеми педагогіки загальноосвітньої школи
Ліцензія
Авторське право (c) 2015 Ніна Анатоліївна Тарасенкова, Ірина Василівна Лов’янова
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.