Организация научно-исследовательской деятельности студентов в Германии

Автор(и)

  • Татьяна Боровая

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v44i0.2700

Ключові слова:

науково-дослідницька діяльність, студент-дослідник, дослідницьке навчання, готовність студентів до науково-дослідної діяльності, творчій потенціал студента

Анотація

Борова Т. А. Організація науково-дослідної діяльності студентів в Німеччині.

У статті проаналізовано зарубіжний досвід організації науково-дослідної діяльності студентів вищий навчальних закладів. Запропоновано дослідницьким університетам розробити положення про присвоєння звання «студент-дослідник» та впроваджувати дослідницьке навчання.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 72 / PDF downloads: 80

Посилання

1. Кравченко Т. А. Исследовательская деятельность в университетах Германии / Т. А. Кравченко // Исследовательская деятельность в вузовской и послевузовской подготовке бакалавров, магистров, аспирантов / Под ред. И.А. Зимней. – М. : МИСиС, 2010. – 220 с.
2. Покладок Е. Б. Совершенствование подготовки научно-исследовательских кадров в Германии и Франции / Е. Б. Покладок,
О. П. Выражейкина. – М. : МИСиС, 2009. – 260 с.
3. Радионова С. А. Содержание и технологии организации исследовательской деятельности студентов педагогических учебных заведений стран Евросоюза: автореф. дисс. на соискание ученой степени канд. пед. наук: спец. 13. 00. 01 «Общая педагогика и история педагогики» / C. А. Радионова. – Казань, 2006. – 20 с.
4. Ратнер Ф. Л. Научная деятельность студентов Германии / Ф. Л. Ратнер. – Казань: Казанский университет, 1992. – 180 с.
5. Ульмер С. Анализ преподавания и взаимоотношений между преподавателями и студентами / C. Ульмер // Высшее образование в Европе. – 1987. – Т. XII. – No4. – С. 45–49.
6. Graf W. Die Anleitung des Selbstudiums / W. Graf. – Humboldt-Universität zu Berlin, 2011. – 80 s.
7. Hermann G. Spezifische Merkmale einer Sektionsleistungsschau / G. Hermann, М. Widmann // Das Hochschulwesen. – 1994. – No 8. – S. 214–215.
8. Kessler W. Zur Entwicklung von Nachwuchswissenschaften im Prozeβ des Forschungsstudiums-eine hoch schul pädagogische Untersuchung der Studenten / W. Kessler. – Halle : Martin-Luther-Universität, 1999. – No1 0. – S. 3–12.
9. Kiel S. Der Hochschullehrer als Betreuer / S. Kiel. – Berlin : Deutscher Verlag der Wissenschaften, 1987. – 155 s.
10. Knöchel W. Einführung in die Hochschule Pädagogik. Teil 2. / W. Knöchel., F. Lichtenecker, R. Retzke. – Berlin, 1986. – 243 s.
11. Melhorn H. G. Erziehung rum Schopfertum / H. G. Melhorn // Das Hochschulwesen. – 1980. – No 6. – S. 177–181.
12. Wissenschaft and neues Weltbild. Vorlesungen / Hrsg. von H. Grabes. Gissen: verlag der Ferberschen Universitatsbuchhandlung, 1999. – 272 s.

Опубліковано

19-02-2015

Як цитувати

Боровая, Т. (2015). Организация научно-исследовательской деятельности студентов в Германии. Educational Dimension, 44, 306–309. https://doi.org/10.31812/educdim.v44i0.2700

Номер

Розділ

Проблеми становлення і розвитку освітньої парагдими: історико-педагогічний аспек

Схожі статті

Ви також можете розпочати розширений пошук схожих статей для цієї статті.