Змістово-процесуальний підхід як основа реалізації ефективного взаємозв’язку структурних компонентів навчання у процесі підготовки майбутнього вчителя технології
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v43i0.2719Ключові слова:
структурні компоненти, змістово-процесуальний підхід, якість освіти, майбутній учитель трудового навчанняАнотація
Волкова Н. В. Змістово-процесуальний підхід як основа реалізації ефективного взаємозв’язку структурних компонентів навчання у процесі підготовки майбутнього вчителя технології.
У статті розглядається питання про єдність змістового і процесуального аспектів навчання та зміст підготовки майбутнього вчителя трудового навчання. Обґрунтовано змістовні характеристики сучасного проекту як дидактичного засобу активізації пізнавальної діяльності із засвоєння змісту предметних знань, формування загальнонавчальних та спеціально-предметних умінь та навичок, розвитку креативності учнів.
Завантаження
Metrics
Посилання
2. Дидактика средней школы: Некоторые проблемы современной дидактики: [учеб. пособие] / ред. М. Н. Скаткина. – М. : Просвещение, 1982. – 319 с.
3. Краевский В. В. Проблемы научного обоснования обучения (Методологический анализ) / Володар Викторович Краевский. – М. : Педагогика, 1977. – 264 с.
4. Лозова В. І. Теоретичні основи виховання і навчання: [навч. посібник] / В. І. Лозова, Г. В. Троцко. – Х. : ОВС, 2002. – 400 с.
5. Малафіїк І. В. Дидактика: [навч. посібник] / Іван Васильович Малафіїк. – К. : Кондор, 2005. – 398 с.
6. Эльконин Б. Д. Понятие компетентности с позиций развивающего обучения / Б. Д. Эльконин // Современные подходы к
компетентностно-ориентированному образованию : [материалы семинара]. – Самара : Профи, 2001. – С. 4–8.
7. Ягупов В. Дидактичні поняття: «навчальний процес» чи «процес навчання»? / Василь Ягупов // Рідна школа. – 2000. – No 2. – С. 16–19.
8. Якса Н. В. Основи педагогічних знань : [навч. посібн.] / Наталія Володимирівна Якса. – К. : Знання, 2007. – 358 с.
Downloads
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2014 Наталія Волкова
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.