Змістово-процесуальний підхід як основа реалізації ефективного взаємозв’язку структурних компонентів навчання у процесі підготовки майбутнього вчителя технології

Автор(и)

  • Наталія Волкова

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v43i0.2719

Ключові слова:

структурні компоненти, змістово-процесуальний підхід, якість освіти, майбутній учитель трудового навчання

Анотація

Волкова Н. В. Змістово-процесуальний підхід як основа реалізації ефективного взаємозв’язку структурних компонентів навчання у процесі підготовки майбутнього вчителя технології.

У статті розглядається питання про єдність змістового і процесуального аспектів навчання та зміст підготовки майбутнього вчителя трудового навчання. Обґрунтовано змістовні характеристики сучасного проекту як дидактичного засобу активізації пізнавальної діяльності із засвоєння змісту предметних знань, формування загальнонавчальних та спеціально-предметних умінь та навичок, розвитку креативності учнів.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 140 / PDF downloads: 117

Посилання

. Давыдов В. В. Виды обобщения в обучении: логико-психологические проблемы построения учебных предметов / Василий Васильевич Давыдов. – М. : Педагогическое общество России, 2000. – 480 с.
2. Дидактика средней школы: Некоторые проблемы современной дидактики: [учеб. пособие] / ред. М. Н. Скаткина. – М. : Просвещение, 1982. – 319 с.
3. Краевский В. В. Проблемы научного обоснования обучения (Методологический анализ) / Володар Викторович Краевский. – М. : Педагогика, 1977. – 264 с.
4. Лозова В. І. Теоретичні основи виховання і навчання: [навч. посібник] / В. І. Лозова, Г. В. Троцко. – Х. : ОВС, 2002. – 400 с.
5. Малафіїк І. В. Дидактика: [навч. посібник] / Іван Васильович Малафіїк. – К. : Кондор, 2005. – 398 с.
6. Эльконин Б. Д. Понятие компетентности с позиций развивающего обучения / Б. Д. Эльконин // Современные подходы к
компетентностно-ориентированному образованию : [материалы семинара]. – Самара : Профи, 2001. – С. 4–8.
7. Ягупов В. Дидактичні поняття: «навчальний процес» чи «процес навчання»? / Василь Ягупов // Рідна школа. – 2000. – No 2. – С. 16–19.
8. Якса Н. В. Основи педагогічних знань : [навч. посібн.] / Наталія Володимирівна Якса. – К. : Знання, 2007. – 358 с.

Downloads

Опубліковано

11-12-2014

Як цитувати

Волкова, Н. (2014). Змістово-процесуальний підхід як основа реалізації ефективного взаємозв’язку структурних компонентів навчання у процесі підготовки майбутнього вчителя технології. Педагогіка вищої та середньої школи, 43, 10–16. https://doi.org/10.31812/educdim.v43i0.2719

Номер

Розділ

Теоретико-практичні проблеми педагогіки вищої школи