Задачі як засіб формування критичного мислення у студентів технічних спеціальностей вищих навчальних закладів під час вивчення математичного аналізу
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v43i0.2730Ключові слова:
критичне мислення, математичний аналіз, технічний вищий навчальний заклад, професійна компетентністьАнотація
Потапова О. М. Задачі як засіб формування критичного мислення у студентів технічних спеціальностей вищих навчальних закладів під час вивчення математичного аналізу.
У статті досліджуються шляхи та засоби формування критичного мислення в наукових і методичних джерелах під час навчання математичних дисциплін. Визначаються шляхи його розвитку у студентів технічних спеціальностей вищих навчальних закладів у процесі вивчення математичного аналізу. Доводиться, що основним засобом формування критичного мислення у студентів на заняттях із математичного аналізу є задачі спеціального виду та розглядаються види таких задач.
Завантаження
Metrics
Посилання
2. Бондаренко З. В. Методика навчання інформаційних технологій розв’язування диференціальних рівнянь у технічних університетах: автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. пед. наук: 13.00.02 / Бондаренко Злата Василівна. – К., 2010. – 20 с. 3. Журавлева Е. Г. Задачи как средство формирования умений критически мыслить у студентов математических специальностей педвузов: автореф. дис. на соиск. учен. степ. канд. пед. наук: специальность 13.00.02 / Журавлева Екатерина Геннадьевна. – Саранск: 2008. – 18 с.
4. Клочко В. І. Система задач як засіб формування професійно значущих знань з інформатики студентів економічних спеціальностей: [монографія] / В. І. Клочко, Н. І. Праворська; Вінниц. нац. техн. ун-т. – Вінниця : Універсум-Вінниця, 2008. – 139 с.
5. Слєпкань З. І. Методика навчання математики: [підручник] / З. І. Слєпкань. – К. : Вища шк., 2006. – 582 с.
6. Хачумян Т. І. Поняття «критичне мислення» та його сутність в психолого-педагогічній науці / Т. І. Хачумян // Теоретичні питання культури, освіти та виховання: [зб. наук. пр.]. – Вип. 24.– Ч. 2. – К. : Видавничий центр КНЛУ, 2003. – С. 171–177.
Downloads
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2014 Олександра Потапова
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.