Концептуальні засади формування мовної особистості майбутніх перекладачів
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v39i0.3053Ключові слова:
професійна підготовка, мовна особистість перекладача, концепт методологічний, змістовий, технологічнийАнотація
Горошкін І. О. Концептуальні засади формування мовної особистості майбутніх перекладачів.
У статті представлено узагальнену точку зору на професійну підготовку майбутніх перекладачів на рівні методологічного концепту (підходи, принципи навчання), змістового (вимоги до відбору змісту навчання, соціокультурна підготовка), технологічного (провідні форми, методи, засоби навчання, організація самостійної роботи студентів).
Завантаження
Дані завантаження ще не доступні.
Metrics
Metrics Loading ...
Abstract views: 115
/ PDF downloads: 109
Посилання
1. Бех І. Д. Особистісно орієнтоване виховання / Іван Дмитрович Бех ; Ін-т засобів навчання. – К. : Атіка, 1998. – 204 с.
2. Бібік Н. М. Компетентністний підхід: рефлексивний аналіз застосування / Надія Михайлівна Бібік // Компетентністний підхід
у сучасній освіті : світовий досвід та українські перспективи / за заг. ред. О. В. Овчарук. – К. : К.І.С., 2004. – С. 47–52.
3. Гавриленко Н. Н. Теория и методика обучения переводу в сфере профессиональной коммуникации / Н. Н. Гавриленко. – Кн.
1. – М. : Науч.-техн. о-во имени акад. С. И. Вавилова, 2009. – 178 с.
4. Закон України «Про вищу освіту». – Харків: КСИЛОН, 2002. – С. 40; 50-51.
5. Компетентнісний підхід у неперервній освіті : [кол. монографія] / за наук. ред. І. Г. Єрмакова. – Донецьк: Каштан, 2012. – 260 с. 6. Кушнина Л. В. Языковая личность переводчика в свете концепции переводческого пространства [Електронний ресурс] / Л. В. Кушнина, М. С. Силантьева // Вестник Пермского университета. Российская и зарубежная філология. – 2010. – Вып. 6 (12). – С. 71–75. – Режим доступа к журн.: http://www.rfp.psu.ru/archive/6.2010/kushnina_silantjeva.pdf
7. Лозова В. І. Педагогічні цінності сучасної освіти / Валентина Іванівна Лозова // Педагогічна і психологічна наука в Україні : зб. наук. пр. до 15-річчя АПН України : у 5 т. – К. : Пед. думка, 2007. – Т. 1. Теорія та історична педагогіка. – С. 68–79.
8. Лутай В. С. Синергетична парадигма як філософсько-методологічна основа формування світоглядів XXI століття / В. С. Лутай //
Зб. наук. праць. – Вип. 3; за заг. ред. В. А. Андрущенка. – К. : Знання, 2000. – 244 с.
9. Плехов А. Н. Психологические условия развития вторичной языковой личности преподавателя-лингвиста : автореф. дис. на соискание ученой степени канд. психол. наук / А. Н. Плехов. – Н.Новгород, 2007. – 23 с.
10. Семеног О. Академічна лекція як професійний комунікативний феномен / О. Семеног // Естетика і етика педагогічної дії:
зб. наук. пр. / Інститут педагогічної освіти і освіти дорослих НАПН України; Полтавський національний педагогічний університет імені В. Г. Короленка. – Вип. 1. – К. ; Полтава : ПНПУ ім. В. Г. Короленка, 2011. – С. 113–121.
2. Бібік Н. М. Компетентністний підхід: рефлексивний аналіз застосування / Надія Михайлівна Бібік // Компетентністний підхід
у сучасній освіті : світовий досвід та українські перспективи / за заг. ред. О. В. Овчарук. – К. : К.І.С., 2004. – С. 47–52.
3. Гавриленко Н. Н. Теория и методика обучения переводу в сфере профессиональной коммуникации / Н. Н. Гавриленко. – Кн.
1. – М. : Науч.-техн. о-во имени акад. С. И. Вавилова, 2009. – 178 с.
4. Закон України «Про вищу освіту». – Харків: КСИЛОН, 2002. – С. 40; 50-51.
5. Компетентнісний підхід у неперервній освіті : [кол. монографія] / за наук. ред. І. Г. Єрмакова. – Донецьк: Каштан, 2012. – 260 с. 6. Кушнина Л. В. Языковая личность переводчика в свете концепции переводческого пространства [Електронний ресурс] / Л. В. Кушнина, М. С. Силантьева // Вестник Пермского университета. Российская и зарубежная філология. – 2010. – Вып. 6 (12). – С. 71–75. – Режим доступа к журн.: http://www.rfp.psu.ru/archive/6.2010/kushnina_silantjeva.pdf
7. Лозова В. І. Педагогічні цінності сучасної освіти / Валентина Іванівна Лозова // Педагогічна і психологічна наука в Україні : зб. наук. пр. до 15-річчя АПН України : у 5 т. – К. : Пед. думка, 2007. – Т. 1. Теорія та історична педагогіка. – С. 68–79.
8. Лутай В. С. Синергетична парадигма як філософсько-методологічна основа формування світоглядів XXI століття / В. С. Лутай //
Зб. наук. праць. – Вип. 3; за заг. ред. В. А. Андрущенка. – К. : Знання, 2000. – 244 с.
9. Плехов А. Н. Психологические условия развития вторичной языковой личности преподавателя-лингвиста : автореф. дис. на соискание ученой степени канд. психол. наук / А. Н. Плехов. – Н.Новгород, 2007. – 23 с.
10. Семеног О. Академічна лекція як професійний комунікативний феномен / О. Семеног // Естетика і етика педагогічної дії:
зб. наук. пр. / Інститут педагогічної освіти і освіти дорослих НАПН України; Полтавський національний педагогічний університет імені В. Г. Короленка. – Вип. 1. – К. ; Полтава : ПНПУ ім. В. Г. Короленка, 2011. – С. 113–121.
Downloads
Опубліковано
21-11-2013
Як цитувати
Горошкін, І. (2013). Концептуальні засади формування мовної особистості майбутніх перекладачів. Педагогіка вищої та середньої школи, 39, 189–195. https://doi.org/10.31812/educdim.v39i0.3053
Номер
Розділ
Актуальні питання освіти
Ліцензія
Авторське право (c) 2013 Ігор Горошкін
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.