Специфіка реалізації принципу наступності в навчанні дітей дошкільного і молодшого шкільного віку
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v37i0.3333Ключові слова:
адаптація до навчання, наступність, наступність у навчанні, готовність до навчання у школіАнотація
Ковшар О. В. Специфіка реалізації принципу наступності в навчанні дітей дошкільного і молодшого шкільного віку.
В статті визначено поняття наступності, окреслено поняття готовності до навчання дітей дошкільного віку, висвітлено роль наступності в організації освіти, розглянуто готовність в соціальному, психологічному, інтелектуальному плані, розкрито значення швидкої адаптації дітей до навчання в школі.
Завантаження
Дані завантаження ще не доступні.
Metrics
Metrics Loading ...
Abstract views: 107
/ PDF downloads: 157
Посилання
1. Амонашвили Ш. А. Здравствуйте, дети :[пособ. для учит.] / Ш. А. Амонашвили, предисл. А. В. Петровского. – М. : Просвещение, 1983. – 208 с.
2. Богуш А. М. Наступність, перспективність, спадкоємність – складові неперервної освіти / А. М. Богуш // Дошкільне виховання. – 2001. – No 11. – С. 11.
3. Венгер Л. А. Готов ли ваш ребенок к школе ? / Л. А. Венгер, А. Л. Венгер. – М. : Знание, 1994. – 192 с.
4. Гончаренко С. У. Український педагогічний словник / С. У. Гончаренко. – К. : Либідь, 1997. – С. 227.
2. Богуш А. М. Наступність, перспективність, спадкоємність – складові неперервної освіти / А. М. Богуш // Дошкільне виховання. – 2001. – No 11. – С. 11.
3. Венгер Л. А. Готов ли ваш ребенок к школе ? / Л. А. Венгер, А. Л. Венгер. – М. : Знание, 1994. – 192 с.
4. Гончаренко С. У. Український педагогічний словник / С. У. Гончаренко. – К. : Либідь, 1997. – С. 227.
Downloads
Опубліковано
14-02-2013
Як цитувати
Ковшар, О. В. (2013). Специфіка реалізації принципу наступності в навчанні дітей дошкільного і молодшого шкільного віку. Педагогіка вищої та середньої школи, 37, 310–316. https://doi.org/10.31812/educdim.v37i0.3333
Номер
Розділ
Актуальні питання освіти
Ліцензія
Авторське право (c) 2013 О. В. Ковшар
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.