Специфіка реалізації принципу наступності в навчанні дітей дошкільного і молодшого шкільного віку

Автор(и)

  • О. В. Ковшар Криворізький педагогічний інститут ДВНЗ «Криворізький національний університет»

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v37i0.3333

Ключові слова:

адаптація до навчання, наступність, наступність у навчанні, готовність до навчання у школі

Анотація

Ковшар О. В. Специфіка реалізації принципу наступності в навчанні дітей дошкільного і молодшого шкільного віку.

В статті визначено поняття наступності, окреслено поняття готовності до навчання дітей дошкільного віку, висвітлено роль наступності в організації освіти, розглянуто готовність в соціальному, психологічному, інтелектуальному плані, розкрито значення швидкої адаптації дітей до навчання в школі.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 80 / PDF downloads: 135

Біографія автора

О. В. Ковшар, Криворізький педагогічний інститут ДВНЗ «Криворізький національний університет»

кандидат пед. наук, доцент

Посилання

1. Амонашвили Ш. А. Здравствуйте, дети :[пособ. для учит.] / Ш. А. Амонашвили, предисл. А. В. Петровского. – М. : Просвещение, 1983. – 208 с.
2. Богуш А. М. Наступність, перспективність, спадкоємність – складові неперервної освіти / А. М. Богуш // Дошкільне виховання. – 2001. – No 11. – С. 11.
3. Венгер Л. А. Готов ли ваш ребенок к школе ? / Л. А. Венгер, А. Л. Венгер. – М. : Знание, 1994. – 192 с.
4. Гончаренко С. У. Український педагогічний словник / С. У. Гончаренко. – К. : Либідь, 1997. – С. 227.

Downloads

Опубліковано

14-02-2013

Як цитувати

Ковшар, О. В. (2013). Специфіка реалізації принципу наступності в навчанні дітей дошкільного і молодшого шкільного віку. Educational Dimension, 37, 310–316. https://doi.org/10.31812/educdim.v37i0.3333

Номер

Розділ

Актуальні питання освіти