Підготовка майбутніх учителів початкової школи до організації групової форми навчання учнів

Автор(и)

  • А. О. Кравцова Криворізький педагогічний інститут ДВНЗ «Криворізький національний університет»

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v35i0.3524

Ключові слова:

групова форма роботи, організація групової роботи, моделі співпраці в групах, професійна підготовка вчителя

Анотація

Кравцова А. О. Підготовка майбутніх учителів початкової школи до організації групової форми навчання учнів.

У статті порушено питання підготовки майбутніх учителів початкової школи до організації групової форми навчання учнів, розглянуто форми і види групової роботи за різними критеріями.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 90 / PDF downloads: 113

Біографія автора

А. О. Кравцова, Криворізький педагогічний інститут ДВНЗ «Криворізький національний університет»

здобувач

Посилання

1. Агрикова О. С. Групова форма організації навчальної діяльності школярів як спосіб реалізації особистісно-орієнтованого навчання / О. С. Агрикова, С. М. Муженко // Шкільний журнал. – 2006. – No1–2. – С. 10–11.
2. Бондар В. І. Дидактика / Володимир Іванович Бондар. – К. : Либідь, 2005. – 264 с.
3. Володько В. М. Основні проблеми підготовки майбутнього вчителя / В. М. Володько // Педагогіка і психологія. – 1999. – No2 (23). – С. 89–98.
4. Ільман В. Деякі аспекти вдосконалення професійної підготовки вчителя початкової школи: сучасні тенденції / Вікторія Ільман // Рідна школа. – 2011. – No1–2. – С. 30–32.
5. Полякова Г. Розвиток творчого потенціалу учнів засобами групової роботи на уроці / Г. Полякова // Психолог. – 2006. – No13. – С. 10–12.
6. Хомич Л. О. Система психолого-педагогічної підготовки вчителя початкових класів / Л. О. Хомич // Педагогіка і психологія. – 1999. – No1 (22). – С. 104–110.
7. Шевчук Л. М. Форми й види групової роботи учнів / Л. М. Шевчук // Педагогіка і психологія. – 2011. – No2 (71). – С. 54–62.

Downloads

Опубліковано

13-09-2012

Як цитувати

Кравцова, А. О. (2012). Підготовка майбутніх учителів початкової школи до організації групової форми навчання учнів. Educational Dimension, 35, 125–130. https://doi.org/10.31812/educdim.v35i0.3524

Номер

Розділ

Теоретико-практичні проблеми педагогіки загальноосвітньої школи