Особливості педагогічної творчості та фактори її розвитку в майбутніх педагогів

Автор(и)

  • О. Л. Пінська Криворізький педагогічний інститут ДВНЗ «Криворізький національний університет»

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v35i0.3544

Ключові слова:

творчість, педагогічна творчість, співтворчість, фактори розвитку творчості

Анотація

Пінська О. Л. Особливості педагогічної творчості та фактори її розвитку в майбутніх педагогів.

У статті розкрито сутність та особливості педагогічної творчості, обгрунтовуються фактори, що детермінують ефективність її розвитку.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 101 / PDF downloads: 96

Біографія автора

О. Л. Пінська, Криворізький педагогічний інститут ДВНЗ «Криворізький національний університет»

кандидат пед. наук, доцент

Посилання

1. Выготский Л. С. Собрание починений : в 6-ти томах / Л. С. Выготский. – М. : Педагогика, 1984. – Т. 4 : Детская психология. – 1984. – 432 с.
2. Боришевский М. И. Развитие саморегуляции поведения / М. И. Боришевский. – К. : Искусство, 1992. – 168 с.
3. Кан-Калик В. А. Педагогическое творчество / В. А. Кан-Калик, Н. Д. Никандров. – М. : Педагогика, 1990. – 144 с.
4. Кичук Н. В. Формування творчої особистості вчителя / Н. В. Кичук. – К. : Знання, 1991. – 96 с.
5. Лук А. Н. Психология творчества / А. Н. Лук. – М. : Наука, 1978. – 127 с.
6. Моляко В. О. Психологічна готовність до творчої праці / В. О. Моляко. – К. : Знання, 1989. – 48 с.
7. Поташник М. М. Психологія розвитку творчої особистості: [навч. посібн.] / М. М. Поташник, В. В. Рибалка. – К. : ІЗМН, 1996. – 236 с.
8. Рувинский Л. И. Теория самовоспитания / Л. И. Рувинский. – М. : Изд-во Московского ун-та, 1973. – 263 с.
9. Сисоєва С. О. Педагогічна творчість : [монографія] /С. О. Сисоєва. – К. : Каравела, 1998. – 150 с.
10. Сухомлинський В. О. Вибрані твори у 5-ти томах / В. О. Сухомлинський. – К. : Радянська школа, 1976. – Т.1. – 1976. – 509 с.

Downloads

Опубліковано

13-09-2012

Як цитувати

Пінська, О. Л. (2012). Особливості педагогічної творчості та фактори її розвитку в майбутніх педагогів. Педагогіка вищої та середньої школи, 35, 272–278. https://doi.org/10.31812/educdim.v35i0.3544

Номер

Розділ

Актуальні питання освіти