Навчання креативного письма на заняттях з іноземної мови як засіб формування комунікативної компетенції студентів
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v34i0.3635Ключові слова:
креативне письмо, комунікативна компетенція, навчання, етапиАнотація
Гладка О. В. Навчання креативного письма на заняттях з іноземної мови як засіб формування комунікативної компетенції студентів.
У статті розглянуто навчання креативного письма на заняттях з іноземної мови як засіб формування комунікативної компетенції студентів, конкретизовано поняття «креативне письмо», «навчання креативного письма», виокремлено етапи його реалізації.
Завантаження
Дані завантаження ще не доступні.
Metrics
Metrics Loading ...
Abstract views: 98
/ PDF downloads: 176
Посилання
1. Державний освітній стандарт з іноземної мови / Керівн. автор. колективу С. Ю. Ніколаєва. – К. : Ленвіт, 1998. – 32 с.
2. Концепція загальної середньої освіти (12-річна школа) // Педагогічна газета. – 2002. – № 1 (91).
2. Концепція загальної середньої освіти (12-річна школа) // Педагогічна газета. – 2002. – № 1 (91).
Downloads
Опубліковано
13-01-2012
Як цитувати
Гладка, О. В. (2012). Навчання креативного письма на заняттях з іноземної мови як засіб формування комунікативної компетенції студентів. Педагогіка вищої та середньої школи, 34, 431–436. https://doi.org/10.31812/educdim.v34i0.3635
Номер
Розділ
Інтеграція психолого-педагогічних чинників в організації навчально-виховного про
Ліцензія
Авторське право (c) 2012 О. В. Гладка
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.