Навчання креативного письма на заняттях з іноземної мови як засіб формування комунікативної компетенції студентів

Автор(и)

  • О. В. Гладка Криворізький педагогічний інститут ДВНЗ «Криворізький національний університет»

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v34i0.3635

Ключові слова:

креативне письмо, комунікативна компетенція, навчання, етапи

Анотація

Гладка О. В. Навчання креативного письма на заняттях з іноземної мови як засіб формування комунікативної компетенції студентів.

У статті розглянуто навчання креативного письма на заняттях з іноземної мови як засіб формування комунікативної компетенції студентів, конкретизовано поняття «креативне письмо», «навчання креативного письма», виокремлено етапи його реалізації.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 98 / PDF downloads: 176

Біографія автора

О. В. Гладка, Криворізький педагогічний інститут ДВНЗ «Криворізький національний університет»

кандидат пед. наук

Посилання

1. Державний освітній стандарт з іноземної мови / Керівн. автор. колективу С. Ю. Ніколаєва. – К. : Ленвіт, 1998. – 32 с.
2. Концепція загальної середньої освіти (12-річна школа) // Педагогічна газета. – 2002. – № 1 (91).

Downloads

Опубліковано

13-01-2012

Як цитувати

Гладка, О. В. (2012). Навчання креативного письма на заняттях з іноземної мови як засіб формування комунікативної компетенції студентів. Педагогіка вищої та середньої школи, 34, 431–436. https://doi.org/10.31812/educdim.v34i0.3635

Номер

Розділ

Інтеграція психолого-педагогічних чинників в організації навчально-виховного про