Розвиток ключових компетентностей засобами доповненої реальності на уроках CLIL

Автор(и)

  • Олександр Мерзликін Криворізький навчально-виховний комплекс № 129 «Гімназія-ліцей академічного спрямування»
  • Ірина Тополова Криворізький навчально-виховний комплекс № 129 «Гімназія-ліцей академічного спрямування»
  • Віталій Тронь Державний вищий навчальний заклад «Криворізький національний університет»

DOI:

https://doi.org/10.31812/pedag.v51i0.3656

Ключові слова:

доповнена реальність, ключові компетентності, покоління Z, комплексне навчання зі змістом та мовою (CLIL), природничі науки

Анотація

Мерзликін О.В., Тополова І.Ю., Тронь В.В. Розвиток ключових компетентностей засобами доповненої реальності на уроках CLIL.

Використання нових технологій навчання та ІС є необхідними для ефективного навчання сучасних студентів. Їх конкретними освітніми потребами є: використання мобільних ІКТ, співпраця, складні завдання та розваги. Слід створити відповідне навчальне середовище для задоволення всіх цих потреб. Він повинен мати справу з хмарними технологіями (для цілодобового доступу, індивідуальної та групової роботи за особистим графіком), доповненої реальності (для створення міцних зв’язків між реальними та віртуальними об'єктами), змісту та мовного інтегрованого навчання (для занурення в додатковій мові та створення складних груп та особистих завдань з мовних та немовних предметів). Використання цих технологій у комплексі забезпечує соціальну та ІКТ мобільність, та створює позитивні умови для розвитку 9 з 10 ключових компетенцій. У статті розглянуто особливості, проблеми та переваги впровадження технологій у середніх школах. Підсумовуючи, незважаючи на всі труднощі, це середовище допомагає студентам отримати практичний досвід використання іноземних мов та розуміння абстрактних понять природи; розвивати мовні та дослідницькі компетентності та залишатись мотивованими (та самомотивованими) до вивчення науки та англійської мови.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 225 / PDF downloads: 107

Посилання

Barnes & Noble College: Getting to Know Gen Z — Exploring Middle and High Schoolers’ Expectations for Higher Education. https://next.bncollege.com/wp-content/uploads/2015/10/Gen-Z-Research-Report-Final.pdf (2015). Accessed 15 Jan 2018.

Billinghurst, M., Duenser, A.: Augmented Reality in the Classroom. Computer. 45 (7), 56–63 (2012). doi: 10.1109/MC.2012.111 DOI: https://doi.org/10.1109/MC.2012.111

Cieutat, J.-M., Hugues, O., Ghouaiel, N.: Active Learning based on the use of Augmented Reality Outline of Possible Applications: Serious Games, Scientific Experiments, Confronting Studies with Creation,

Training for Carrying out Technical Skills. International Journal of Computer Applications. 46 (20), 31–36 (2012).

Coyle, D., Holmes, B., King, L.: Towards an Integrated Curriculum — CLIL National Statement and Guidelines. The Languages Company. http://www.rachelhawkes.com/PandT/CLIL/CLILnationalstatement

andguidelines.pdf (2009). Accessed 15 Jan 2018.

Diegmann P., Schmidt-Kraepelin M., Van den Eynden S., Basten D.: Benefits of Augmented Reality in Educational Environments — A Systematic Literature Review. In: Thomas, O., Teuteberg, F. (eds.) Proceedings the 12th International Conference on Wirtschaftsinformatik, Osnabrück, 4–6 March 2015, pp. 1542–1556. http://aisel.aisnet.org/wi2015/103/ (2015). Accessed 10 Jan 2018.

Exploring augmented reality : hearing before the Committee on Commerce, Science, and Transportation, United States Senate, One Hundred Fourteenth Congress, second session, November 16, 2016. U. S. Government Publishing Office, Washington (2017).

Kabinet Ministriv Ukrainy: Derzhavnyi standart bazovoi i povnoi zahalnoi serednoi osvity (The State Standard of the Basic and Complete Secondary Education). Zakonodavstvo Ukrainy. http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/1392-2011-%D0%BF (2011). Accessed 25 Dec 2017.

Kislova, M. A., Semerikov, S. O., Slovak, K. I.: Rozvytok mobilnoho navchalnoho seredovyshcha yak problema teorii i metodyky vykorystannia informatsiino-komunikatsiinykh tekhnolohii v osviti (Development of mobile learning environment as a problem of the theory and methods of use of information and communication technologies in education). Information Technologies and Learning Tools. 42 (4), 1–19 (2014). DOI: https://doi.org/10.33407/itlt.v42i4.1104

Marsh, D.: CLIL/EMILE — the European dimension: actions, trends and foresight potential. University of Jyväskylä, Jyväskylä (2002).

Merzlykin, O. V., Merzlykin, P. V.: Zasoby informatsiino-komunikatsiinykh tekhnolohii pidtrymky navchalnykh doslidzhen u profilnomu navchanni fizyky (The tools of information and communication technologies for learning researches support in profile physics learning). Information Technologies and Learning Tools. 48 (4), 58–87 (2015). DOI: https://doi.org/10.33407/itlt.v48i4.1268

Merzlykin, O. V., Semerikov, S. O.: Perspektyvni khmarni tekhnolohii v osviti (Prospective Cloud Technologies in Education). In: Proceedings of the scientific and practical workshop on Cloud Technologies in Modern University, Cherkasy, 24 Mar 2015, pp. 31–33. ChDTU, Cherkasy (2015).

Merzlykin, O. V.: Khmarni tekhnolohii yak zasib formuvannia doslidnytskykh kompetentnostei starshoklasnykiv u protsesi profilnoho navchannia fizyky (Cloud technologies as tools of high school students’

research competencies forming in profile physics learning). Thesis for the degree of candidate of pedagogical science, Institute of Information Technologies and Learning Tools of the NAPS of Ukraine (2017).

Merzlykin, O. V.: Mozhlyvosti vykorystannia Google Classroom dlia realizatsii khmarnoho seredovyshcha pidtrymky navchalnykh doslidzhen z fizyky (The possibilities of using Google Classroom for implementing cloud environment of support physics learning researches). In: Proceeding of the 2nd Ukrainian scientific and practical conference of young scientists “Scientific Youth–2014”, pp. 110–112. Institute of Information Technologies and Learning Tools of the NAES of Ukraine, Kyiv (2014).

Modlo, E. O., Echkalo, Yu. V., Semerikov, S. O., Tkachuk, V. V.: Vykorystannia tekhnolohii dopovnenoi realnosti u mobilno oriientovanomu seredovyshchi navchannia VNZ (Using technology of augmented reality in a mobile-based learning environment of the higher educational institution). Naukovi zapysky, Seriia: Problemy metodyky fizyko-matematychnoi i tekhnolohichnoi osvity. 11 (1), 93–100 (2017).

Roesner, F., Kohno, T., Molnar, D.: Security and Privacy for Augmented Reality Systems. Communications of The ACM. 57 (4), 88–96 (2014). doi: 10.1145/2580723.2580730 DOI: https://doi.org/10.1145/2580723.2580730

Rosenberg, L. B.: The Use of Virtual Fixtures As Perceptual Overlays to Enhance Operator Performance in Remote Environments: Interim Report for The Period June 1992 to July 1992. Wright-Patterson Air Force Base, Ohio (1992).

Semerikov, S. O., Striuk, A. M., Slovak, K. I., Rashevska, N. V., Yechkalo, Yu. V.: Liudyna z kompiuternym oblychchiam (do 80-richchia Aivena Edvarda Sazerlenda) (A man with a computer face (to the 80th

anniversary of Ivan Edward Sutherland)). New computer technology. 16, 9–24 (2018).

Sutherland, I. E.: The Ultimate Display. In: Proceedings of the IFIP Congress 1965. New York City, 24–29 May 1965, vol. 2, pp. 506–508. Macmillan and Co., London (1965).

Technology Research & Insight for IT Professionals | Gartner Inc. https://www.gartner.com/technology/it_professionals.jsp (2018). Accessed 26 Jan 2018.

Teplytskyi, I. O., Semerikov, S. O., Polishchuk, O. P.: Model mobilnoho navchannia v serednii ta vyshchii shkoli (The model of mobile learning in middle and high school). In: Proceedings of the 3rd Ukrainian scientific and methodical workshop on Computer Simulation in Education, Kryvyi Rih, 24 Apr 2008, pp. 45–46. KDPU, Kryvyi Rih (2008).

Downloads

Опубліковано

13-12-2018

Як цитувати

Мерзликін, О., Тополова, І., & Тронь, В. (2018). Розвиток ключових компетентностей засобами доповненої реальності на уроках CLIL. Educational Dimension, 51, 58–73. https://doi.org/10.31812/pedag.v51i0.3656

Номер

Розділ

Статті