Психологічний аспект у навчальній діяльності студентів-географів

Автор(и)

  • О. В. Бугрій Криворізький державний педагогічний університет

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.4586

Ключові слова:

педагогічне середовище, мотиви навчання, психологічна структура особистості

Анотація

У статті розкривається проблема мотиваційного забезпечення навчальної діяльності студентів.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 65 / PDF downloads: 113

Біографія автора

О. В. Бугрій, Криворізький державний педагогічний університет

доктор пед. наук, професор

Посилання

1. Ананьев Б. Г. Человек как предмет познания / Б. Г. Ананьев // Избр. психол. тр.: в 2 т. – М.: Педагогика, 19680. –Т. 1. – 232 с.
2. Божович Л. И. Психологические закономерности формирования личности в онтогенезе / Л. И. Божович // Вопросы психологии. – 1976. - № 6. – С. 45-53.
3. Коломінський Н. Л. Психологія менеджменту в освіті / Н. Л. Коломінський. – К.: МАУП, 2000. – 286 с.
4. Маслоу А. Дальные пределы человеческой психики : пер. с англ. / А. Маслоу – СПб. : Евразия, 1997. – 430 с.
5. Подерій П. П. Оцінка в міжнародній системі освіти / П. П. Подерій – К.: ІСДО, 1995. – 196 с.
6. Юнг К. Г. Психологические тип/ К. Г. Юнг - М.: Алвафит, 1993. – 105 с.

Downloads

Опубліковано

25-11-2011

Як цитувати

Бугрій, О. В. (2011). Психологічний аспект у навчальній діяльності студентів-географів. Educational Dimension, 32, 299–306. https://doi.org/10.31812/educdim.4586

Номер

Розділ

Умови і засоби гармонізації інтелектуальної та емоційної сторін педагогічного пе

Статті цього автора (авторів), які найбільше читають