Індивідуальний підхід як засіб формування інтелектуальної культури учнів

Автор(и)

  • О. А. Пермяков Криворізький державний педагогічний університет
  • Н. І. Зеленкова Криворізький державний педагогічний університет

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.4599

Ключові слова:

учні, індивідуальний підхід, інтелектуальна культура

Анотація

У статті з’ясовано основні поняття досліджуваної теми, проаналізовано зміст інтелектуальної культури учнів, показано основні шляхи її формування.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 113

Біографії авторів

О. А. Пермяков, Криворізький державний педагогічний університет

кандидат пед. наук, доцент

Н. І. Зеленкова, Криворізький державний педагогічний університет

кандидат пед. наук, доцент

Посилання

1. Гончаренко С. У. Український педагогічний словник / С. У. Гончаренко. – К. : Либідь, 1999. – 376 с.
2. Платонов К. К. Краткий словарь системы психологических понятий / К. К. Платонов. – М. : Высшая школа, 1984. – 368 с.
3. Рабунский Е. С. Индивидуальный поход в процессе обучения школьников / Е. С. Рабунскиц. – М. : Педагогика, 1975. – 184 с.

Опубліковано

25-11-2011

Як цитувати

Пермяков, О. А., & Зеленкова, Н. І. (2011). Індивідуальний підхід як засіб формування інтелектуальної культури учнів. Педагогіка вищої та середньої школи, 32, 368–372. https://doi.org/10.31812/educdim.4599

Номер

Розділ

Умови і засоби гармонізації інтелектуальної та емоційної сторін педагогічного пе