Індивідуальний підхід як засіб формування інтелектуальної культури учнів
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.4599Ключові слова:
учні, індивідуальний підхід, інтелектуальна культураАнотація
У статті з’ясовано основні поняття досліджуваної теми, проаналізовано зміст інтелектуальної культури учнів, показано основні шляхи її формування.
Завантаження
Дані завантаження ще не доступні.
Metrics
Metrics Loading ...
Abstract views: 113
Посилання
1. Гончаренко С. У. Український педагогічний словник / С. У. Гончаренко. – К. : Либідь, 1999. – 376 с.
2. Платонов К. К. Краткий словарь системы психологических понятий / К. К. Платонов. – М. : Высшая школа, 1984. – 368 с.
3. Рабунский Е. С. Индивидуальный поход в процессе обучения школьников / Е. С. Рабунскиц. – М. : Педагогика, 1975. – 184 с.
2. Платонов К. К. Краткий словарь системы психологических понятий / К. К. Платонов. – М. : Высшая школа, 1984. – 368 с.
3. Рабунский Е. С. Индивидуальный поход в процессе обучения школьников / Е. С. Рабунскиц. – М. : Педагогика, 1975. – 184 с.
Опубліковано
25-11-2011
Як цитувати
Пермяков, О. А., & Зеленкова, Н. І. (2011). Індивідуальний підхід як засіб формування інтелектуальної культури учнів. Педагогіка вищої та середньої школи, 32, 368–372. https://doi.org/10.31812/educdim.4599
Номер
Розділ
Умови і засоби гармонізації інтелектуальної та емоційної сторін педагогічного пе
Ліцензія
Авторське право (c) 2011 О. А. Пермяков, Н. І. Зеленкова
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.